لوازم یدکی 407

لوازم یدکی 407 . خرید لوازم یدکی 407 . فروش لوازم یدکی 407 . قیمت لوازم یدکی 407 . قطعات 407 . قیمت لوازم یدکی 407

لوازم یدکی 407

لوازم یدکی 407 . خرید لوازم یدکی 407 . فروش لوازم یدکی 407 . قیمت لوازم یدکی 407 . قطعات 407 . قیمت لوازم یدکی 407

فروش انواع لوازم یدکی پژو 407 . لوازم یدکی اصلی 407 . قیمت لوازم مصرفی پژو 407 . خرید قطعات پژو 407 . خرید لنت 407 . خرید بوش طبق 407 . خرید زه سپر 407 . خرید کمک 407 . فروش لوازم یدکی 407 به ضمانت اصالت

  • ۰
  • ۰

البته خرید یک Hyundai Verna می تواند بسیار پیچیده تر از خرید خودروهای ایرانی یا خرید سایر خودروهای خارجی باشد. دلیل این امر این است که نسل اول این خودروها وارداتی بوده و از سال 1996 مسئولیت مونتاژ این خودروها را به عهده گرفته است. بنابراین ، در بازار هیوندای ورنا ، شما باید با گزینه های مختلف و حتی شرایط و امکانات فنی مختلفی سر و کار داشته باشید.
این اختلافات بر قیمت هیوندای ورنا تأثیر می گذارد و می بینیم که قیمت هر یک از آنها بسته به نوع ورودی و مونتاژ متفاوت است. بنابراین به ما بپیوندید تا این اتومبیل ها را بهتر تحلیل کنیم.
هیوندای ورنا در بازار ایران دو مدل دارد اولین تولید هیوندای ورنا به سال 1994 باز می گردد و پس از آن با نام Hyundai Verna وارد بازار ایران شدند. واردات این خودروها به ایران از سال 2013 دوباره آغاز شد و در حال حاضر مدل های این خودروها از سال 2013 تا 2016 در بازار ایران وارد می شوند. اما در سال 1996 ، شرکت کرمان موتور وظیفه ارائه و مونتاژ این خودروها را به عهده گرفت و اکنون مدل های داخلی در بازار وجود دارد. جالب است بدانید که قیمت مدل هیوندای ورنا مدل 2013-2016 در بازار حدود 260 میلیون تومان است و مدل مونتاژ 300 میلیون تومان قیمت دارد.
ظاهر دستگاه
در هر دو مدل وارداتی و مونتاژ شده ، هیچ تفاوتی در ظاهر هیوندای ورنا وجود ندارد. این خودرو به عنوان یک اتومبیل جمع و جور با مثال در بازار ایران شناخته می شود. طراحی کلی بدنه خودرو پرخاشگر و شیرین است. در نمای جلوی ، یک ورودی هوای بزرگ با دو چراغ مه را از هر طرف مشاهده می کنید. در جلوی رادیاتور شبکه کوچکی با نماد هیوندای وجود دارد ، علاوه بر این از دو لامپ بزرگ و طولانی استفاده شده است. یکی دیگر از ویژگی های ظاهر هیوندای ورنا ، وجود یک خط ولوم در بالای درب و کف در انتهای درب است.
ویژگی های داخلی خودرو
هنگام خرید هیوندای ورنا ، وقتی وارد فضای داخلی خودرو می شوید ، اثاثه یا لوازم داخلی چرمی در درجه اول شما را با بیشتر جزئیات جلب می کند. اما در برخی قسمت ها ، به عنوان مثال در داشبورد ، پلاستیک خشک را می بینیم که کمی دردناک است. امکاناتی از قبیل کیسه های هوایی راننده و سرنشین ، دکمه های عملکرد روی فرمان ، آینه های تاشو برقی با گرمایش ، سانروف ، کامپیوتر شخصی ، کروز کنترل و کمک آسانسور از توابع هیوندای ورنا است.
مشخصات خودرو
اما اگر می خواهید هنگام خرید و فروش هیوندای ورنا ویژگی های فنی را در نظر بگیرید ، از موتور 1591 سی سی در مدل مونتاژ و در مدل واردات این خودروها استفاده شده است. این حجم صدا با استفاده از چهار سیلندر خطی و 16 سوپاپ تولید 128 اسب بخار ایجاد می شود. و 158 نیوتن متر گشتاور. این خودرو از یک محور موبایل جلو و 4 گیربکس اتوماتیک استفاده می کند. شتاب صفر تا 100 کیلومتر در ساعت در 11.5 ثانیه و مصرف حدود 7.6 لیتر در هر 100 کیلومتر از دیگر مشخصات فنی خودرو است.

هیوندا ورنا

ایمنی خودرو
البته موارد ایمنی و ایمنی خودرو در هیوندای ورنا برای شما از اهمیت ویژه ای برخوردار است. این خودروها از قفل مرکزی و کنترل از راه دور استفاده می کنند و راننده نیز می تواند بدون کلید وارد شود. در زمینه ایمنی رانندگی با یک فرمان با تنظیم ارتفاع روبرو می شوید که فرمان را برای شما بسیار آسان می کند. علاوه بر این توابع ، وجود کیسه های هوا از قبیل پرده های جانبی و جانبی برای راننده و سرنشین جلو و همچنین سیستم ترمز ضد قفل و سیستم توزیع نیروی ترمز الکترونیکی EBD باعث افزایش سطح ایمنی خودرو می شود. این ویژگی ها به راننده امکان رانندگی در شرایط نامناسب و در جاده های مرطوب را می دهد.
البته خرید هیوندای ورنا امری کاملاً سلیقه است و می توانید بیشتر یا بیشتر از این خودروها انتظار داشته باشید که حتی نیاز به تحقیق و تجربه رانندگی بیشتری نیز دارند.
نسل فعلی هیوندای ورنا ، که در سال 2010 معرفی شد ، در اکثر بازارها از جمله کره جنوبی ، آمریکای شمالی ، چین و هند نتایج خوبی نشان داده است. به گفته خبار خودرو ، هیوندای اکنون در حال آماده سازی برای تولید نسل جدید این خودرو است که در سال 2017 ارائه می شود.
به تازگی ، اولین تصاویر ورنا از نسل پنجم ظاهر شد. برخلاف مدل فعلی ، ورنا جدید در اروپا به فروش می رسد. دلیل این پیش بینی این است که نمونه اولیه کشف شده ورنا جدید که در اسپانیا مورد آزمایش قرار گرفته بود ، مشاهده شد. هیوندای اخیراً ورنا 2017 و 2016 را برای بازار چین معرفی کرده است. در اوایل سال جاری در نمایشگاه اتومبیل چنگدو رونمایی شد. طراحی این خودرو همچنین شامل یک خط سقف شیب دار شبیه به یک کوپه است و خطوط شانه به هود کشیده شده است.
اکنون دری در هیئت مدیره است و با ورود تعداد زیادی هیوندای به ایران ، نسخه 2013 هیوندای ورنا 2013 نیز در این برنامه گنجانده شده است. ورنا نام دیگری برای ورنا بود ، یادت است؟ پیش بینی دقیق از قیمت این خودرو غیرممکن است. اما این کرهای نه چندان قد بلند ، برای سایر آسیایی های نه چندان کم نیز رقابت می کنند.
 ماشین با هزار چهره
ورنا 19 سال پیش بدنیا آمد که هیوندای و سایر خودروسازان کره ای برای جهانی شدن تلاش کردند. این سدان کوچک در بازار استرالیا اکسل نامیده می شود. تاکنون ورنا به عنوان وارث هیوندای در اکسل به قدرت رسیده است. از این گذشته ، این خودرو با نام ورنا در بازار کره جنوبی عرضه می شود. همین خودرو با همین نام هیوندای پکن در چین ، تاگاز در روسیه و تاگانروگ در مکزیک ساخته شده است. سپس شرکت آمریکایی کرایسلر آن را با نام تجاری خود اتوتاد و تحت نام تجاری دادج برایسا راه اندازی کرد. این منهای خطوط تولیدی است که میتسوبیشی یا ژاپن در اسپانیا و ونزوئلا ایجاد کرده اند. در پورتوریکو به آن هیوندای سولاریس و بریو گفته می شود. چرا ورنا به دلیل کیفیت خوب ، قدرت خوب و قیمت 100٪ قیمت مقرون به صرفه بسیار محبوب است (و البته قابل قبول است). سه ضلع مثلثی که موفقیت را تا چهار نسل تضمین می کند. بیایید خیلی کوتاه باشیم نسخه ای که چندین سال در ایران دیدیم ، دیگر برای نسل دوم صدق نمی کند ، که بین سال های 2000 تا 2005 در خط تولید بود.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی