لوازم یدکی 407

لوازم یدکی 407 . خرید لوازم یدکی 407 . فروش لوازم یدکی 407 . قیمت لوازم یدکی 407 . قطعات 407 . قیمت لوازم یدکی 407

لوازم یدکی 407

لوازم یدکی 407 . خرید لوازم یدکی 407 . فروش لوازم یدکی 407 . قیمت لوازم یدکی 407 . قطعات 407 . قیمت لوازم یدکی 407

فروش انواع لوازم یدکی پژو 407 . لوازم یدکی اصلی 407 . قیمت لوازم مصرفی پژو 407 . خرید قطعات پژو 407 . خرید لنت 407 . خرید بوش طبق 407 . خرید زه سپر 407 . خرید کمک 407 . فروش لوازم یدکی 407 به ضمانت اصالت

  • ۰
  • ۰

شرکت سوبارو اتومبیل با یک نماینده رسمی در کشور ما همکاری می کند. این برند اصلی ژاپنی به تازگی یک خودروی سواری Legacy را در کلاس سدان معرفی کرده است.
در حالی که گرسنگی برای رانندگی در سطح کشور روز به روز در اقصی نقاط جهان از جمله کشور ما افزوده می شود و ما شاهد واردات شاسی بلند در اندازه های مختلف از مارک های مختلف هستیم ، وجود سدان های محبوب در ایران استقبال خوبی کرده است. آنچه مسلم به نظر می رسد این است که یک اتومبیل خانوادگی با ویژگی های لوکس مناسب و قابلیت های فنی مورد توجه بسیاری از جامعه قرار خواهد گرفت. مدت ها بود که خودروهای چهار بدنه پرفروش ترین مدل های جهان بودند و این برای بازار ایران بی اهمیت نیست. چند هفته قبل در کلاس شاسی های میان رده به طور گسترده ای به سوبارو فورستر نگاه کردیم. در این مقاله مشخصات فنی و قیمت سدان     Subaru Legacy بررسی شده است.
پیش از این حضور سوبارو در کشور ما محدود به واردات محدود وسایل نقلیه اقتصادی کوچک و بزرگ از این شرکت در سالهای قبل از انقلاب اسلامی بود. نام سوبارو برای عموم مردم مشهور نیست ، اما برای علاقه مندان به ماشین بسیار جذاب است. از آنجا که نه تنها در بازارهای جهانی با سبد نسبتاً کاملی با مدلهای مختلف در کلاسهای مختلف شناخته می شود ، از نظر کیفیت و قیمت نهایی یکی از بهترین های جهان است.
تاریخ تجاری     سوبارو لگاسی حدود 65 سال تخمین زده می شود و امروز با هفت مدل مختلف ماشین در بازار کار می کند. مارک ژاپنی بخشی از گروه سرمایه گذاری صنایع سنگین فوجی است که 16.5 درصد از تویوتا را در اختیار دارد. سوبارو برای بسیاری از تولیدکنندگان مستقل اتومبیل در سراسر جهان خط رانندگی تولید می کند و با تویوتا و نیسان نزدیک همکاری می کند. به عنوان مثال ، تویوتا GT68 معروف ، که در سال های اخیر به ایران وارد شده است ، از یک موتور سوبارو استفاده می کند. خودروهای شاسی بلند این برند شامل مدلهای BRZ ، ایمپرزا ، WRX و لگاسی است که لگاسی بزرگترین و لوکس ترین آنها است.
اولین مدل لگاسی در سال 1989 توسط سوبارو معرفی شد تا با معروف ترین رقص خانوادگی جهان یعنی تویوتا کمری و هوندا آکورد به رقابت بپردازد. نسل اول این اتومبیل تا حدودی به طراحی لوکس و راحتی سرنشینان خود متمرکز شده است؛ اما در نسل های دوم تا پنجم ، که بین سالهای 1993 تا 2014 به طول انجامید ، سبک بدنه ورزشی بر بازار جهانی مقدم بود. آخرین مدل لگاسی ، ششمین نسل از این خودروی پرفروش است که از سال 2015 عرضه شده است. این اتومبیل در نمایشگاه اتومبیل شیکاگو سال 2014 مورد تحسین کارشناسان و علاقه مندان قرار گرفت. زیرا یک ترکیب معقول از یک سدان لوکس با ویژگی های اسپرت ارزیابی شده است. سوبارو متعهد شده است که از نسل هفتم لگاسی در سال 2019 رونمایی کند تا خودرو را برای تولید از سال 2020 تبدیل کند. این خودرو توسط بنیاد KBB ایالات متحده به عنوان بهترین محصول در کلاس سدان 2017 شناخته شد و با رتبه پایین ALG ، محبوب ترین سدان مورد استفاده با کمترین افت قیمت قرار گرفت. سوبارو ادعا می کند که بیش از 96 درصد از اتومبیل های لگاسی که در 10 سال گذشته در سراسر جهان ساخته شده اند همچنان به رانندگی جاده های جهان ادامه می دهند.

سوبارو لگاسی

نسل اول سوبارو لگاسی در دو سبک بدنه  عرضه می شود: یک سدان و تورس (ایستگاه) که بدون شک با مدل استاندارد فروش بهتری در بازارهای جهانی خواهد داشت. وارد کردن این تورر بعید است. اما از نظر فشار و استانداردهای لازم که باید در ایران وجود داشته باشد ، این قانون توسط قانون ممنوع نیست. سال آینده ، این خودرو تحت لیفت آسان قرار خواهد گرفت و فقط سپر جلو و موقعیت چراغهای جلو تغییر خواهد کرد. اگرچه از نظر حرکت دهنده ، فضای داخلی و گزینه ها ، تفاوت آن با مدل فعلی تفاوت نخواهد داشت.
در مقایسه با نسل قبلی و رقیبان اصلی لگاس در کلاس سدان خانوادگی ، این خودرو از نظر ورزشی بیشتر و از بدنه ای شبیه کوپه تر برخوردار است. فاصله بین محورهای لگن اندکی افزایش می یابد تا فضای زانو افزایش یابد. ظاهر این خودرو با دو نوع استاندارد و اسپرت ارائه می شود و نسخه دوم با یک شیشه جلوی ساده و کاملاً سیاه شناخته شده است که در حال حاضر ایران وارد آن نمی شود.
 در نمای جلو ، چراغهای جلو و نسبتاً بزرگ لگاسی از هر چیز دیگری خیره‌کننده است. با داشتن نوار LED ، نور روز به شکل C ، مدرن و کاملاً اسپرت است. در گوشه های چراغهای جلو یک بخش نارنجی برای راهنمایی وجود دارد که اغلب در اتومبیل های قدیمی استفاده می شود و این روزها کمتر مورد استفاده قرار می گیرد. شیشه جلو اتومبیل تا حد زیادی مستقل از چراغهای جلو است و فقط با زبان طراحی سوبارو مطابقت دارد ، با هود فلزی و چند منظوره که باعث کاهش یکنواختی آرم سوبارو می شود. به نظر می رسد که مدل لگاسی در ایران ارائه خواهد شد؛ ساده ترین نوع بدنه را داشته باشید و از یک محافظ استاندارد استفاده کنید. این نسخه دارای شکاف های متقارن در پایین سپر جلو است که در آن چراغ های کم نور دور با قاب پلاستیکی در گوشه ها قابل مشاهده است. سوبارو به طور عمده برای محصولات خود از فضاهای خالی مراقبت می کند و در لگاسی علاوه بر شیشه جلوی بزرگ با دریچه های هوای گسترده ، او بیشتر سپر را از این طریق طراحی می کند. این سبک نه تنها هزینه های تولید را افزایش می دهد بلکه باعث افزایش ظاهری اسپرت و پرخاشگرانه خودرو نیز می شود. از طرف دیگر ، سوبارو استفاده از پلاستیک را در طراحی اولیه ضربه گیرها و گلگیرها رد کرد. این نوع مواد سیاه فقط در سد هوا و اطراف چراغ های مه شکن استفاده می شود. این طرح با خطوط صدا بسیار عالی به نظر می رسد و در چراغهای جلو ، چراغهای مه و روی کاپوت تا گوشه های شیشه جلو ، هماهنگی جذابی را ارائه می دهد.
از نظر جانبی ، نبود ابزار پلاستیکی و ارزان قیمت لوکس میراث را افزایش داده است. در تمامی نسخه های این خودرو از یک آینه دو طرفه استفاده شده است که دارای چراغ جلو است؛ اما یک قسمت از فلز ساخته شده و بخش دیگر از پلاستیک سیاه است. شکل کلی بدنه شبیه به یک کوپه است و قابل توجه است که به دلیل شیب ملایم سقف تا انتهای خودرو ، متقارن به نظر می رسد. با این حال ، از یک زاویه جانبی ، ضربه گیرها و گلگیرها در طراحی ساده هستند و با خطوط حجمی همراه هستند. از گوشه چراغ های عقب به جلو و در کنار دسته ها حالت سه بعدی را در لگاسی مشاهده می کنیم. از طرف دیگر ، قسمت پایینی درهای ورودی و پدال نیز از بدنه ای مدرن و جادار برخوردار است. در نسخه پایه ، لگاسی از چرخ های اسپرت 17 اینچی استفاده می کند و نسخه 18 اینچی فقط در مدل لیمیتد موجود است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی