لوازم یدکی 407

لوازم یدکی 407 . خرید لوازم یدکی 407 . فروش لوازم یدکی 407 . قیمت لوازم یدکی 407 . قطعات 407 . قیمت لوازم یدکی 407

لوازم یدکی 407

لوازم یدکی 407 . خرید لوازم یدکی 407 . فروش لوازم یدکی 407 . قیمت لوازم یدکی 407 . قطعات 407 . قیمت لوازم یدکی 407

فروش انواع لوازم یدکی پژو 407 . لوازم یدکی اصلی 407 . قیمت لوازم مصرفی پژو 407 . خرید قطعات پژو 407 . خرید لنت 407 . خرید بوش طبق 407 . خرید زه سپر 407 . خرید کمک 407 . فروش لوازم یدکی 407 به ضمانت اصالت

  • ۰
  • ۰

تست     hyundai Verna
ما پدرش را بهتر از او می شناسیم؛ hyundai Verna. پدیده ای که در اواسط دهه 1980 یک کالای لوکس  در بازار ایران محسوب می شد. فضای زیرزمینی خیلی زود جای خود را در بین خانواده ها گرفت. البته جوانان نیز خاطرات خوبی از این موضوع داشتند.
ورنا در شرایطی تبدیل به بازار ایران شد که وی و برادر دیگرش آوانته به دلیل کمبود تعداد زیادی چینی ، اوقات خوبی را در این کشور گذراندند. ورنا ، آوانته و بسیاری دیگر از اتومبیل های کره ای و ژاپنی از اواخر دهه 1980 به دلیل وجود چینی های باکیفیت و با کیفیت ، قربانی سونامی شده اند. با این حال ، این بازار همچنان به دنبال خودرویی است که علاوه بر کیفیت و قابلیت اطمینان برند ، دارای قیمت های مقرون به صرفه نیز می باشد. ده سال بعد ، ورنا جای خود را به ورنا داد و الانترا جانشین آوانته شد. دانستن اینکه کمتر کسی می دانستند که این تغییر در واقع بازی با نام ها است.
بازگشت ورنا به بازار ایران در حدود سال 1992 رخ داد. این محصول متعلق به نسل سوم محصولات خانواده است که اولین بار در سال 2011 معرفی شد. سری ورنا از بازارهای نوظهور مانند ترکیه ، کلمبیا ، هند ، اندونزی ، روسیه ، مکزیک و چین مورد ستایش قرار گرفته است. به نظر می رسد عجیب به نظر برسد ، اما این نسل هنوز در سایت های نیجریه ، موزامبیک ، الجزایر و البته ایران تولید می شود.
ساخت یک سدان ورنا در ایران ممکن است طرفداران بزرگی داشته باشد ، اما بعد از آن دوباره آب بر روی نسخه هاچ بک این خودرو هدر می رود. حداقل 138 آمریکایی عاشق مدل 1.6 لیتری است. در استرالیا ، همان ورنا موتورهای دیزلی را دوست دارند. هندی ها موفق باشید. در مکزیک حتی به عنوان دوج ورنا نیز شناخته می شود. خوب است بدانید که کرایسلر شریک تجاری هیوندای در برخی بازارها است.
طراحی بیرونی
ورنا زبان نرم و محافظه کار دارد. چهره های خنده دار که واقعاً یکی از کلیدهای موفقیت است. اغراق در مورد این دستگاه صدق نمی کند. این نیز در بازی آرام از زوایای طرفین دیده می شود. البته این کره ای ها چندان خیالی نیستند. شجاعت قابل قبول در طراحی بصری ، به ویژه با توجه به چراغهای جلو و چراغهای روشن ، به صورت مه آلود و البته در کوره روی شیشه جلو اتومبیل آشکار می شود. از این گذشته ، این ماشین یکی از کودکان دوران مدرن هیوندای است.

هیوندا ورنا
به محض دیدن بیننده ورنا ، بیننده از این امر مطمئن خواهد شد. نه تجملاتی اغراق آمیز و نه سدان خسته کننده. با توجه به خطر تبدیل شدن ورنا به یک خودروی اسپرت ، هیوندای از استفاده از طیف LED ساده در چراغهای جلو مراقبت کرده است. یک استراتژی خوب که به خودرو جلوه ای مدرن بخشیده و در بحث در مورد چراغ های در حال اجرا در روز خیلی زیاد پیش نمی رود. مهندسان طراحی جسورانه برای جلوگیری از نزدیک شدن اتومبیل به "سدان پیرمرد" ، جسورانه هایی را بر روی کاپوت خودرو ایجاد کردند. استراتژی محافظه کارانه این خودرو حتی در رینگ ها نیز قابل مشاهده است. طراحی ساده و البته شگفت انگیز است که ممکن است در نگاه اول مدرن به نظر نرسد اما همیشه مد محسوب می شود.
علاوه بر این ، پیشرفت های تکنولوژیکی هیوندای در طراحی قابل توجه است. جایی که دسته ها دقیقاً در امتداد زاویه جانبی در یک شیب دقیق و محاسبه شده قرار دارند. واضح است که طراح می خواست از ستون D (ستون سوم) حداکثر استفاده کند تا فضایی برای سرنشینان عقب بهتر و بیشتر شود. تلاش هایی که البته خیلی موفقیت آمیز نبودند و انحراف نهایی کمی بیشتر از حد انتظار است.

زبان گرافیکی ورنا در پشت نیز احتیاط و ارزش دارد و سنت ها را حفظ می کند. کشش تقریبا تیز چراغهای عقب از هر دو طرف ، کمی شوالیه را به او بخشید.
حدود چهار یا پنج سال از زمان ظاهر شدن این خودرو در بازار ایران می گذرد ، اما فلسفه طراحی هنوز تازه است. علاوه بر موارد فوق ، ورنا به عنوان نمونه ای از مدل در طراحی بدنه نیز شناخته می شود. هیوندای اصول صدا را به طور کامل پیاده سازی کرده است. چراغهای جلو از بدنه تا چه حد است ، یا چگونه بالها به سمت درها خم شده اند ، ممکن است برای یک خریدار متوسط ​​چندان بزرگ به نظر نرسد ، اما در آخر آن سال ها به نظر می رسد مانند یک سدان مدرن است.
فضای درون
ورق ناگهان به اتاق ورنا برمی گردد. انگار همه چیز به طور ناگهانی در حال گذر از یک انقلاب است. هرچه هیوندای در طراحی بیرونی به دسته بیشتری برخورد کند ، به جوان ترهای داخل کابین نزدیک تر می شود. البته ، در مورد ورزش ورزشی مانند نسیس یا لوکس های پرمحتوا مانند گرانجور فکر نکنید. فضای داخلی ورنا با کلاس این خودرو قابل مقایسه است. با این حال ، دنیای درونی این هیوندای با دنیای خارج متفاوت است.
ترکیب فوق العاده ای از خطوط منحنی و زاویه های شکسته احساس جالبی را به شما می دهد. به نظر می رسد استفاده گسترده از پلاستیک فشرده شده به عنوان زیرساخت اصلی داشبورد و کنسول به دلیل مشکلات اقتصادی توجیه شده است. نور آبی نرم در پشت آمپلی فایر و دستگاه های تعبیه شده حس می کند. باز هم ، در اینجا شاهد کنترل هیوندای بر طراحی هوشمند هستیم. اگرچه کابین ورنا تا حدی رادیکال است ، اما مشارکت در این واحد زیاد نشده است. نمایشگر این کنسول 7 اینچی از همان ابتدا مدرن بودن کره را نشان می دهد. شکل میراگرهای تهویه مطبوع نقش مهمی در طراحی چشمگیر داخلی دارند. با این وجود ، به دلیل در دسترس بودن چندین قطعات یدکی و قابلیت های ماژولار سیستم سرگرمی الکترونیکی خودرو ، مدل استاندارد معمولاً با سیستم صوتی جدید و صفحه نمایش بزرگ بیفور جایگزین می شود.
اگر ماشین قبلی شما تندر 90 بود ، مطمئناً با آن زبان متحیر خواهید شد. اما برای کسانی که روزانه اتومبیل می رانند یا حداقل اسب کره ای دارند ، ورنا نمی تواند چیز جدیدی درباره این مدل بگوید. دکمه ها و دهه شصت ها تا حد امکان ساده هستند. شاید اگر برندی غیر از هیوندای محکوم به کلیشه بود. صندلی ها ، چرخ های فرمان ، پاروها ، مواد سقف ، فرمان و دسته به همان اندازه کم است ، اگرچه آنها مطابق با استانداردهای هیوندای هستند.
باز هم ، محدودیت های قیمت برای بهبود طراحی ارگونومیک صندلی ها ، دست هیوندای را بسته اند. نه اینکه بگوییم رانندگی این خودرو کسل کننده است ، اما برای اینکه صداقت داشته باشید ، باید حداقل یکی دو نفر از تهران را در شمال متوقف کنید. قبلاً گفتیم که فرود زود هنگام از یک شیب سقف ، نشستن مسافران ردیف را در ردیف عقب دشوار می کند. اما این را بخاطر بسپار که صندلی پا برای راننده و دانش آموز و همچنین برای مسافران عقب عالی است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی