لوازم یدکی 407

لوازم یدکی 407 . خرید لوازم یدکی 407 . فروش لوازم یدکی 407 . قیمت لوازم یدکی 407 . قطعات 407 . قیمت لوازم یدکی 407

لوازم یدکی 407

لوازم یدکی 407 . خرید لوازم یدکی 407 . فروش لوازم یدکی 407 . قیمت لوازم یدکی 407 . قطعات 407 . قیمت لوازم یدکی 407

فروش انواع لوازم یدکی پژو 407 . لوازم یدکی اصلی 407 . قیمت لوازم مصرفی پژو 407 . خرید قطعات پژو 407 . خرید لنت 407 . خرید بوش طبق 407 . خرید زه سپر 407 . خرید کمک 407 . فروش لوازم یدکی 407 به ضمانت اصالت

  • ۰
  • ۰

خرید یک اتومبیل با گیربکس اتوماتیک ، رویای درمانده همه رانندگان از مشغله های رفت و آمد صبحگاهی با وسایل بزرگ است. با توجه به اینکه هر روز قیمت خودروهای با صفر کیلومتر در یک جاده گران قیمت افزایش می یابد ، باید حداقل 30 میلیون نفر را برای خرید یک ماشین قابل حمل هزینه کنید ، که برای مسافرت در خارج از شهر کمی مطمئن است. با توجه به این مشکل ، در این شرایط ، اگر می خواهید ماشین اتوماتیک رانندگی کنید ، باید حداقل 50 میلیون تومان در حساب بانکی خود داشته باشید.
بیشتر اتومبیل هایی که از یک گیربکس اتوماتیک بهره می برند بین 45 تا 65 میلیون نفر است و از جعبه دنده 4 سرعته بهره می برند که برای استفاده شهری ایده آل است ، اما در جاده های خاکی ، در هنگام شتاب و سبقت ناگهانی ، ممکن است کمی ناامید شوید. ، در حال حاضر در کلاس سدان رنو تندر پلاس ، کلاس جن سیس 6 ،   Peugeot 207 ، پژو پارس ، برلیانس H330 ، آریو S300 SUV ، امویام 550 ، B230 و هونگ کونگ کلاس دانجعون سان پژو 207. پژو 207 اتومبیل در کلاس سدان. استپ وای ، برلیانس H320 و C3 گیربکس اتوماتیک 45 تا 65 میلیون تومانی را تشکیل می دهد که به استثنای امارات 550 و B30 ، به ترتیب دارای همان گیربکس 6 سرعته CVT و گیربکس اتوماتیک هستند. 4 سرعت از نسل قبلی استفاده شده است.
با توجه به اینکه در شرایط اقتصادی کنونی در کشور ، قدرت خرید خانواده ها برای تهیه خودرو روز به روز در حال کاهش است ، تصمیم گرفتیم دو ارزان ترین اتومبیل اتوماتیک را در بازار مقایسه کنیم: دو تاندر پلاس اتوماتیک و Peugeot 207 اتوماتیک. جعبه ، پس با ما همراه باشید. ،
سدان پژو 207 (206 پلاس) از همان موتور معروف TU5 استفاده می کند که قبلاً در مورد پژو 206 و پژو 405 سوال ایکس ، پژو پارس الکس و دونگ فنگ H30 کراس می دانیم. موتور 1.6 لیتری 4 یورو را با قدرت 105 اسب بخار تحویل می دهد. و 142 نیوتن متر ، که مجهز به گیربکس اتوماتیک 4 سرعته Al4 از شرکت مشهور آلمانی ZF برای پیشرانه‌ی جلو است و در 12.6 به 190 کیلومتر در ساعت شتاب می یابد. ثانیه یا بیشتر ، طبق گفته سازنده. ساعت ها به طول می انجامد ، اما در شهرهایی مانند تهران که از سطح دریا بسیار زیاد هستند ، به آرامی در حال کاهش است.
رنو تندر پلاس مجهز به همان موتور 1.6 لیتری K4M با یورو 4 است که می تواند 105 اسب بخار گشتاور را توسعه دهد. و 140 نیوتن متر ، و همچنین پیشرانه‌ی چرخ جلو را از طریق گیربکس 4 سرعته اتوماتیک ZF DP2 هدایت کنید. شتاب در سرعت صفر خودرو 11.7 ثانیه و حداکثر سرعت آن 175 کیلومتر در ساعت است ، لازم به ذکر است که در شهرهای بزرگ این رقم در حال تغییر است.
در مقایسه با حرکت این دو خودرو ، وضعیت تقریباً یکسان است ، اما چندین نکته مهم وجود دارد: اولا ، بیشترین قدرت و گشتاور در موتور تندر با سرعتی کمتر از موتور 207 ایجاد می شود ، گرچه این تفاوت زیاد نیست ، اما در طولانی مدت ، این ماشین باعث استهلاک کمی می شود. نکته دوم هماهنگی پیشرانه و گیربکس است ، در حالی که تندر بهتر عمل می کند. جالب است بدانید گیربکس این دو خودرو دقیقاً توسط یک شرکت تحویل داده شده است و در واقع هر دو جعبه یکسان هستند اما تفاوت بین آنها به پیشینه آنها برمی گردد. گیربکس AL4 مورد استفاده در محصولات پژو بسیار شبیه به گیربکس رنو DP0 است. رنو تندر پلاس همچنین از جعبه دنده بهینه ای از همان مدل به نام DP2 استفاده می کند و برخی از ویژگی های عملکرد و عملکرد نسبت به DP0 و AL4 بهبود یافته است و باعث می شود جعبه تندر با اقتباس آن نسبت به گیربکس و مارک سینی های شناخته شده تری سازگار باشد. گیربکس پژو قابل مشاهده نیست.

پژو 207

نکته سوم کیفیت حرکت کنندگان است. شاید ما کمتر از خودروی سرعتی که به تعمیرگاه می رود آگاه نیستیم! تولید سریع سالهای اخیر همیشه توسط کارشناسان رنو مورد آزمایش قرار گرفته است و کیفیت آن توسط افراد و متخصصان ارزیابی شده است. نکته چهارم عدم وجود تایپی سیستم الکترونیکی یا تعویض دستی در پژو 207 است ، در حالی که تندر پلاس از این سیستم بهره می برد.
در پژو 207 جدید شاهد تغییراتی در مقایسه با مدل قبلی هستیم: اولین چیزی که به ذهن خطور می کند افزودن یک سیستم چندرسانه ای با صفحه لمسی 7 اینچی با GPS ، DVD و درگاه USB در داشبورد است. ، شیار فرمان با یک مورد جدید جایگزین شده است ، و اکنون راننده می تواند سیستم چندرسانه ای را کنترل کرده و با آن تماس تلفنی برقرار کند. سایر اجزای داخلی خودرو تقریباً دست نخورده باقی مانده و به جز داشبورد از پژو 206 استفاده می شود.
با این حال ، ما شاهد پیشرفت های مهمی با رنو تندر پلاس هستیم. اولین نکته مثبت در مورد تغییر رنگ فضای داخلی خودرو از خاکستری به سیاه است که حس خوبی به بیننده می بخشد. تقریباً همه عناصر داخلی خودرو در سال 2008 توسط رنو ساندرو به آن نزدیک شد. اکنون داشبورد از زوایای بهتری برخوردار است ، اگرچه زیاد نیست ، اما اگر از نظر اقتصادی و واقع بینانه به آن نگاه کنیم ، روند مثبتی خواهد داشت. صفحه فرمان کمی بهتر از مدل های قبلی است ، اما ارتفاع زیاد و طراحی دسته آن ناخوشایند است. تهویه هوا به صورت دستی کار می کند و طبق معمول کلیدهای بالابر شیشه ای در کنسول مرکزی داشبورد قرار دارند. این امر به دلیل کاهش در هزینه اتومبیل های اقتصادی است ، زیرا از یک سیم اصلی اصلی برای سرویس دهی به کلیه سیستم ها استفاده می شود.
نمای خودرو محافظت نشده است و از طراحی بهتری نسبت به نسخه های معمولی تندر برخوردار هستند و طراحی نقره ای روی دستگیره های داخل دریچه ها با نسخه معمولی متفاوت است. یک سیستم صوتی با عملکردهای USB ، AUX و بلوتوث موبایل و همچنین یک اهرم کنترل در قسمت عقب فرمان نیز در قسمت داخلی خودرو تعبیه شده است.
با توجه به فضای داخلی این خودروها ، می توان به مواردی اشاره کرد. اول از همه ، پژو 207 از سیستم چندرسانه ای بهره می برد که مزیت آن نسبت به تندر است. سیستم چندرسانه ای تندر را می توان در فروشگاههای لوازم جانبی پس از خرید خریداری کرد ، اما به یک قاب لغو مرکزی ابریشمی نیز احتیاج دارد. نکته دوم ، فضای داخلی مطلوب رنو تندر است که به لطف ارتفاع بالای سقف و فضای بزرگ برای پاهای عقب مسافر ، کاملاً برتری نسبت به سدان پژو 207 دارد و این یک عامل مهم برای بزرگسالان و افراد قدبلند است. مورد سوم موقعیت کلیدهای بالابر شیشه ای است که هر دو از این نقص رنج می برند ، به جز اینکه کلیدهای رعد در مرکز داشبورد و 207 کلید در کنار ترمز پارکینگ قرار دارند. نکته چهارم استفاده از کولر دیجیتال در پژو 207 است که یک مزیت نسبت به رقیب محسوب می شود.
رنو تندر پلاس ، در واقع رنو فیس لیفت 2008 ، دستخوش تغییرات مثبتی شده است. در مرحله اول ، پک لوک یا همان قسمت های رنگ بدنه که ظاهر این ماشین اقتصادی را بهبود بخشیده است. ما منتظر آینه های بزرگ بودیم ، اما برای سیستم تاشو خوب هنوز ناکارآمد است! استفاده از قالبهای کرومی این خودرو را زیباتر می کند و همچنین قسمت عقب درب صندوق عقب را کوتاه می کند که از نظر اصول زیبایی بسیار مثبت است.
چراغهای جلو برای استفاده از سیستم آینه های داخلی جامد و روشن تر است. در قسمت عقب خودرو چراغهای جدید بسیار بهتر از گذشته است و از آنجا که یکی از انتقادات تندر همان چراغهای جلو و درشت بود ، تغییرات جدید می تواند تأثیر مثبتی در ظاهر خودرو داشته باشد. نزولی تندر پلاس ، اضافه شدن یک چراغ مه شکن در زیر سپر است که در نهایت هیچ سلیقه ای ندارد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی