لوازم یدکی 407

لوازم یدکی 407 . خرید لوازم یدکی 407 . فروش لوازم یدکی 407 . قیمت لوازم یدکی 407 . قطعات 407 . قیمت لوازم یدکی 407

لوازم یدکی 407

لوازم یدکی 407 . خرید لوازم یدکی 407 . فروش لوازم یدکی 407 . قیمت لوازم یدکی 407 . قطعات 407 . قیمت لوازم یدکی 407

فروش انواع لوازم یدکی پژو 407 . لوازم یدکی اصلی 407 . قیمت لوازم مصرفی پژو 407 . خرید قطعات پژو 407 . خرید لنت 407 . خرید بوش طبق 407 . خرید زه سپر 407 . خرید کمک 407 . فروش لوازم یدکی 407 به ضمانت اصالت

  • ۰
  • ۰

تست فنی و کیفیت سواری
نسخه JAC S3 که برای واردات به ایران انتخاب شده است ، در حال حاضر در چندین کشور در سراسر جهان موجود است. در مقایسه با سایر محصولات چینی ، کراس اوور جمع و جور از سایر سیستم های تعلیق نرم و تعلیق فرمان قابل قبول برتر است. با این حال ، راننده S3 برای پیاده روی یا عدم تحمل اتومبیل رانندگی نمی کند. قابلیت های S3 را می توان در شتابدهنده های شهری و با سرعت کم در مسیرهای زمینی نسبتاً زیاد انتظار داشت. رانندگی این محصول به عنوان نرم و قابل قبول توصیف می شود. با این حال ، صدای حرکت در کابین تا حدی شنیدنی است ، و کیفیت عایق به خوبی در اتومبیل های کره ای نیست.
یک کاپوت کوتاه ، که به زیبایی خودرو آسیب می رساند و البته نقش مهمی در کاهش هزینه های تولید دارد ، مانور را با یک JAC تسهیل می کند. سقف S3 دارای شیب تند است و به مسافر جلو امکان می دهد از فضای بالای سر خود به طور موثری استفاده کند. اما این سبک طراحی می تواند برای مسافرهای عقب قد بالاتر از 185 سانتی متر مشکل ایجاد کند.این امر در مورد رانندگی معمولی صدق نمی کند. اما با وجود ماشین در اسکله های عمیق ، سر سرنشین عقب می تواند به پشت بام برخورد کند. علاوه بر این ، عرض باریک خودرو مانع از حضور راحت 5 سرنشین در S3 می شود. اگر فقط افرادی که به اندازه کافی نازک هستند از این محصول استفاده کنند. عدم کفایت خودرو حتی عواقبی برای راننده و سرنشین جلو نیز به همراه دارد. تا زمانی که ضخامت داشته باشند ، صندلی ها به اندازه کافی راحت نخواهند بود و هر دو دست ممکن است با هم برخورد کنند.
شاید مهمترین چیز برای خریدار کراس اوور ، انتقال و قدرت باشد. همانطور که گفته شد ، تنها انتخاب موجود در     جک S3 یک موتور 1.5 لیتری و 107 اسب بخار است. این نشانگر عدم توانایی S3 در تسریع است. با این حال ، به دلیل وزن نسبتاً کم وزن بدن ، ویژگی های ناامید کننده ای ندارد. جک S3 وزن آن کمتر از 1300 کیلوگرم است و از نظر وزن سبک است. در چنین شرایطی ، خودرو از حالت ایستادن به سرعت 70 کیلومتر در ساعت شتاب می یابد. اما به دلیل متقاطع بودن و تأثیر منفی آن بر روی آیرودینامیک بدن ، در کنار نقاط ضعف طبیعی گیربکس CVT ، در حدود 14 ثانیه پس از پرتاب به حداکثر سرعت 100 کیلومتر در ساعت می رسد. البته این باعث می شود تا سرعت جک S3 با سرعت زیاد و سبقت در بزرگراه دشوار شود. شرایط خوب رانندگی در سرعت های پایین باعث می شود خودرو بتواند از آن به سمت بالا حرکت کند و از این نظر مشکلی در تست های فنی S3 وجود ندارد. یکی از ویژگی های عجیب این خودرو ، مخزن 45 لیتری است که برای کراس اوور عجیب به نظر می رسد.

به طور کلی ، ما با یک اتومبیل با تنه مناسب و رشد قابل قبولی سر و کار داریم. ظاهر آن اگر زیبا و جذاب نباشد ، ناخوشایند نیست. این جابجایی برای مصارف شهری و غیر ورزشی مناسب است ، اگرچه امیدواریم در هنگام استفاده از بنزین ایرانی میانگین مصرف سوخت کمتر از 8 لیتر و حتی تقریباً 7 لیتر در 100 کیلومتر باشد. با این حال ، با قیمت مناسب ، جک S3 را می توان مناسب خانواده های چهار نفره دانست.

جک
قیمت نهایی و مقایسه با رقبا
کرمان موتور نماینده رسمی محصولات جک چین در ایران است. این شرکت قیمت نهایی S3 72 میلیون تومانی را اعلام کرد که با تخفیف 2 میلیون تومانی همراه خواهد بود. تنها راه خرید این ماشین پرداخت 35 میلیون نفر در ثبت نام و با احتساب 18٪ سود حاصل از مشارکت است ، مابقی مبلغ در زمان دعوت دریافت می شود. تاریخ تحویل ، دسامبر یا دسامبر سال 2017 با گزینه ای برای لغو و دریافت 15٪ از سهام اعلام شد ، در حالی که S3 دارای 3 سال یا 80،000 مایل ضمانت کرمان موتور است. با توجه به این موضوع ، در حال حاضر خرید جک S3 به صورت اقساط امکان پذیر نیست.
رقیب اصلی S3 یکی از قدیمی ترین کراس اوورهای چینی در بازار ایران است. X33 از نسخه به روز شده ای برخوردار است و اکنون X33 S اسپرت  نام دارد که به لطف موتور 134 لیتری 2 لیتری خود اعتماد عمومی را جلب کرده است. در بازار داخلی ، طرز کار و پوشیدن قطعات X33 قابل قبول تلقی می شود و البته با قیمتی بالاتر از جک S3 حدود 78 میلیون نفر هزینه دارد. یکی از مزایای X33 S نسبت به جک S3 ، امکان خرید اقساطی تا 36 ماه با هزینه ای نسبتاً کم است.
بازیگر جدید در کلاس کراس اوورهای جمع و جور چینی - هاییما S5 توربو. این موتور با موتور 160 لیتری عرضه می شود. ج و گزینه های کامل تر از جک S3. قیمت نهایی کریمه البته مشخص نیست؛ اما می توانیم اطمینان داشته باشیم که اگر با قیمتی در حدود 75 میلیون تومان ارائه شود ، از جک S3 جذاب تر برای بازار ایران خواهد بود. با این وجود ، فضای داخلی جادار و کیفیت ساخت قابل قبول محصولات جک را می توان با استفاده از S3 نسبت به هایما S5 توضیح داد.
از نظر بازار ، برای کسانی که علاقه مند به گذرگاه های زیر 80 میلیون نفر هستند ، انتخاب اندک است. در بازار استفاده شده ، جک S5 می تواند گزینه ای برای تأمل در مقایسه با S3 جک باشد. زیرا برای 70 میلیون نفر می توانید یک گیربکس دستی S5 94 یا 95 با عملکرد 20 تا 30 هزار کیلومتر خریداری کنید؛ در همین حال ، خودروی صفر مسافتی جک S5 با 85 میلیون تومان معامله می شود. کراس اوور دیگر استفاده شده با این برچسب قیمت ، سوزوکی گرند ویتارا ، مجهز به موتور 2.0 لیتری با 140 اسب بخار است که اگرچه سریعتر و قدرتمندتر از نسخه 2.4 لیتری است ، اما نسبت به محصولات چینی مزایای آشکاری دارد. سوزوکی ویتارا با یک موتور 2 لیتری ، مدلهای 1387 تا 1389 و 100000 کیلومتر ، با قیمتی برابر با جک S3 قابل خریداری است.

نظرات (۱)

  • بهنام صالحی
  • ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی