لوازم یدکی 407

لوازم یدکی 407 . خرید لوازم یدکی 407 . فروش لوازم یدکی 407 . قیمت لوازم یدکی 407 . قطعات 407 . قیمت لوازم یدکی 407

لوازم یدکی 407

لوازم یدکی 407 . خرید لوازم یدکی 407 . فروش لوازم یدکی 407 . قیمت لوازم یدکی 407 . قطعات 407 . قیمت لوازم یدکی 407

فروش انواع لوازم یدکی پژو 407 . لوازم یدکی اصلی 407 . قیمت لوازم مصرفی پژو 407 . خرید قطعات پژو 407 . خرید لنت 407 . خرید بوش طبق 407 . خرید زه سپر 407 . خرید کمک 407 . فروش لوازم یدکی 407 به ضمانت اصالت

  • ۰
  • ۰

طراحی داخلی جک S3

ابعاد این خودرو شامل طول 4325 میلی متر و عرض 1765 میلی متر ، ارتفاع سقف 1660 میلی متر و یک چرخ چرخ 2560 میلی متر است. با این حساب ، کراس اوور S3 حدود 10.5 سانتی متر کوتاهتر از S5 ، و عرض آن 7.5 سانتی متر کمتر و همان ارتفاع سقف است. از نظر چرخ دنده ای ، S3 حدود 8.5 سانتی متر کوتاه تر است که مطمئناً در اندازه محفظه مسافر و فضای صندوق عقب تأثیر می گذارد.
بعد از ورود به S3 ، در مقایسه با کراس اوورهای کوچک چینی موجود در بازار ، احساس بهتری خواهید داشت ، اگرچه قیمت این مدل ژاکت بسیار بالاتر از چانگان CS35 و لیفان X60 است. شکل کلی داشبورد ، به خصوص از نظر کانال های نمایشگر و تهویه مطبوع در حالت براکت ، هیچ تفاوتی با شاسی آمریکایی ندارد. مانیتور 7 اینچی جذابیت اصلی کابین است و البته لوازم جانبی نقره و شبه فلزی بر زیبایی فضای داخلی S3 تأکید دارد. یک صفحه نمایش نازک نیز در بالای مانیتور اصلی و در داشبورد قرار گرفته است تا ساعت و هشدارها مانند کمربند ایمنی غیرقابل اطمینان را هشدار دهد.
از طرف مثبت ، طراحی داخلی     جک S3 دارای کلیدهای داغ است و از سردرگمی بسیاری از دکمه ها جلوگیری می کند. این امر در قسمت پایین داشبورد (جایی که کلیدهای تهویه مطبوع در آن قرار دارند) به وضوح قابل مشاهده است. کنترل پنل همچنین دارای حالت استوانه ای و مدرن است؛ اما دایره منظم نیست و در حالت 7 طرفه ارائه می شود. دو قسمت دیگر بین پنل های سرعت و سرعت موتور از جمله مانیتور TFT برای اندازه گیری میزان مصرف سوخت ، مسافت پیموده شده و غیره قرار دارد. از طرف دیگر ، هشدارهای لامپ مانند خرابی باتری ، افت فشار روغن ، نقص در واشر و غیره وجود دارد. مثل آن شکل کلی فرمان به لطف طراحی نقره ای و شکل V در قسمت انتهایی و همچنین اثاثه یا لوازم داخلی چرمی بسیار شبیه S5 است.
با این حال ، صندلی های JAC S3 راحت نیستند ، و یک بزرگسال بزرگ وزن احتمالاً با صندلی های ردیف جلو مشکل دارد. آنها چیزهای خوبی دارند. برخی مدل های S3 با صندلی های دو تنی ساخته شده اند که در کنار طراحی تریم درب ، زیبایی شناسی خوبی را ارائه می دهند. استفاده از چرم فاکس برای اثاثه یا لوازم داخلی در ترکیب با دستگیره های نقره ای احساس راحتی را برای S3 ایجاد می کند و فراتر از محصولات معمول چینی است.
کراس اوور جدید JAC برای سه مسافر ردیف عقب قابل استفاده است. اما این مطمئناً باعث ناامیدی برای طبقه متوسط ​​خواهد شد. با این حال ، این ایده خوبی است که S3 را به عنوان چهار نفره در نظر بگیرید ، که فضای کافی را هم در جلوی زانو و هم در بالای سر ارائه می دهد. با این وجود صندلی ها به گونه ای طراحی شده اند که عرض لازم را برای مسافران سنگین فراهم نمی کنند. در صندوق عقب 600 لیتر فضای قابل استفاده وجود دارد که برای خودروی این کلاس بدنه کاملاً کافی است ، در حالی که با امکان تاشو صندلی های عقب فضای بیشتری دارید.

جک
نیروهای قدرت و فنی
همانطور که قبلاً نیز اشاره شد ، فقط می توان یک موتور را برای جک S3 سفارش داد که شامل یک مدل 1.5 لیتری طبیعی است. طبق معمول ، اتومبیل های چینی با این نوع گیربکس 111 اسب بخار تولید می کنند. و 146 نیوتن متر گشتاور. حداکثر توان در 6000 دور در دقیقه و حداکثر گشتاور از 3500 تا 4500 دور در دقیقه به دست می آید. اما برای ماشینی به وزن 1220 کیلوگرم ، البته سریع نخواهد بود. تست رسمی از جک S3 از صفر تا 100 کیلومتر در ساعت در دسترس نیست. اما با توجه به گیربکس CVT ، باید در حدود 14 ثانیه به 100 مایل در ساعت برسد. حداکثر سرعت این اتومبیل در وب سایت سازنده 175 کیلومتر در ساعت است.در فروشگاه اصلی جک S3 میانگین مصرف سوخت با بنزین استاندارد چینی 6 لیتر در 100 کیلومتر است که احتمالاً با بنزین و شرایط موجود در کشور ما حدود 7 لیتر در 100 کیلومتر است.

گزینه های سلامتی
برخی از ویژگی های جک S3 مانند صفحه نمایش لمسی 7 اینچی ، سیستم صوتی 6 بلندگو با درگاه های USB و AUX ، امکان اتصال تلفن همراه از طریق بلوتوث ، شارژر 12 ولت و سیستم ناوبری ماهواره ای در همه مدل ها وجود دارد. گزینه های ثابت شامل آینه های قابل تنظیم برقی با هدایت LED ، فرمان برق ، چراغ های اتوماتیک اتوماتیک ، چراغ های در حال اجرا در روز LED ، یک کامپیوتر روی صفحه نمایش ، امکان محو دستی دستی آینه مرکزی ، طاقچه پنجره عقب ، چرخ های 15 اینچی است و شامل چهار پنجره قدرت است.
به نظر می رسد برای واردات به ایران نسخه جک S3 انتخاب شده است که تقریبا کاملاً با یک نوع و گزینه های هوشمند مجهز شده است. این اتومبیل مجهز به گیربکس اتوماتیک CVT ، یک سانروف برقی دو حالته ، چرخ های اسپرت 16 اینچی ، آینه های قدرت ، سنسور عقب ، قفسه سقف ، فرمان چند منظوره با کنترل های پخش کننده صدا و فیلم ، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک با فیلتر ، پوشش فرمان چرمی ، سیستم کنترل فشار تایر (TPMS) و صندلی های چرمی دو تنی ارائه می شود.
با قضاوت بر اساس لیست گزینه ها ، به نظر می رسد که جک S3 دارای سیستم ورودی بدون کلید ، دکمه استارت و دوربین معکوس نیست. یک مدل تمام اتومبیل در چین نیز با یک آینه عقب برقی ارائه شده است که از مدل داخلی حذف شده است.
آزمایش های اضطراری و گزینه های امنیتی
طبق معمول ، اتومبیل های چینی وارد شده به ایران نیز توسط جک S3 با 5 ستاره ایمنی نمایش داده می شوند ، اما به دلیل ویژگی های این سکوی اتومبیل برای سازنده ، شک و تردید بوجود می آید. از طرف دیگر ، سابقه خوب جک S5 در بازار ایران و مقاومت خوب این خودرو در برابر تصادفات می تواند به ما ایمنی مدل S3 را امیدوار سازد. در مرحله بعد می توانید ویدیوی مربوط به تست تصادف این خودرو را مشاهده کنید.
ترکیب S3 وارد شده به ایران دارای دو کیسه هوا برای مسافران جلو است. این خودرو از یک سیستم کنترل پایدار الکترونیکی با ارزش (ESP) برخوردار است که در اکثر محصولات چینی در این بازه قیمتی یافت نمی شود. فناوری حفاظت از شیب (HSA) با سیستم ترمز ضد قفل (ABS) ، سیستم ترمز اضطراری (BA) ، بخش ترمز الکترونیکی (EBD) ، کنترل کشش (TCS)؛ این مجموعه نسبتاً کامل برای اتصال S3 است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی