لوازم یدکی 407

لوازم یدکی 407 . خرید لوازم یدکی 407 . فروش لوازم یدکی 407 . قیمت لوازم یدکی 407 . قطعات 407 . قیمت لوازم یدکی 407

لوازم یدکی 407

لوازم یدکی 407 . خرید لوازم یدکی 407 . فروش لوازم یدکی 407 . قیمت لوازم یدکی 407 . قطعات 407 . قیمت لوازم یدکی 407

فروش انواع لوازم یدکی پژو 407 . لوازم یدکی اصلی 407 . قیمت لوازم مصرفی پژو 407 . خرید قطعات پژو 407 . خرید لنت 407 . خرید بوش طبق 407 . خرید زه سپر 407 . خرید کمک 407 . فروش لوازم یدکی 407 به ضمانت اصالت

  • ۰
  • ۰

آئودی  A8  2019 یکی از لوکس ترین و پیشرفته ترین سدان های لوکس در بازار خواهد بود. این سدان پرچمدار آئودی از فناوری بسیاری برخوردار است.
نسل جدید آئودی A8 یکی از پیشرفته ترین سدان های لوکس در جهان است. بسیاری از فناوری ها در A8 2019 استفاده شده اند و ما باید از بخش به بخش دیگر حرکت کنیم تا همه آنها را کشف کنیم. در کابین و برای راننده یک صفحه کنترل دیجیتال وجود دارد ، سپس یک داشبورد صوتی و یک فرمان مرکزی با صفحه لمسی ، و سپس یک صفحه لمسی برای سیستم آب و هوا ، که می تواند هنگام تایپ کردن انگشتان را تشخیص دهد. و البته مشخصات سیستم نمایشگر شیشه ای (HUD) را نباید فراموش کرد. برای اولین بار در یک ماشین تولیدی خیابانی ، رهبر! همه این سنسورها اطلاعات زیادی را در اختیار دارند که توسط کنترلر کمکی و مرکزی ZFAS کنترل می شوند. علاوه بر این ، یک پردازنده انویدیا K1 وجود دارد که به کنترل سیستم فرمان مرکزی کمک می کند.
همه این سیستم ها و سنسورها 40 گزینه اضافی برای راننده ارائه می دهند. یک سیستم کنترل تردد کروز تمام عیار نیز در این لیست قرار دارد که طبق گفته تیم مهندسی آئودی بسیار پیشرفته تر از سیستم قبلی A8 است. در حقیقت ، با استفاده از سطح سه فناوری رانندگی مستقل و سایر کارکردها ، این سیستم اتومبیل را با سرعت مطلوب به ارمغان می آورد و اتومبیل را از حرکت دور می کند ، با استفاده از گشتاور روی فرمان و نگه داشتن خودرو بین خطوط.
ویژگی جدید دیگر سیستم عبور کمکی است. در این سیستم در صورت عبور اتومبیل با وضعیت خطرناک ، ترمزها بطور خودکار فعال می شوند. با استفاده از یک تبلت قابل جابجایی Audi ، پارکینگ نیز در یک فضای کوچک قابل انجام است و پارکینگ دوتایی نیز می تواند انجام شود.
سیستم کنترل تردد ترافیکی جدید می تواند سایر وسایل نقلیه را به درستی شناسایی کند. اگر سرعت خودرو در جلو کاهش یابد ، این سیستم باعث کندی ماشین شده و ماشین را بین خطوط نگه می دارد و فاصله مناسب را حفظ می کند. با آزاد کردن فرمان ، سیستم کنترل خوبی را به دست می گیرد و حتی در گوشه ها نیز خودرو را بین لاین ها نگه می دارد. با این وجود ، مشکل این سیستم این است که مشخص نیست چه زمانی فعال خواهد شد ، زیرا با وجود اینکه دارای سه صفحه است و اطلاعات زیادی در آن قرار دارد ، توجه به کلیه اطلاعات ارائه شده دشوار است.
سیستم پارکینگ اتومبیل و دو پارکینگ Audi A8 از یک تبلت ساخته شده است. در تست ، دوبل اتو پارک A8 نتایج خوبی نشان نداد. البته لازم به ذکر است که این سدان هنوز در حال آماده سازی برای تولید است. تیم مهندسی آئودی خاطرنشان کرد: مشکلات مربوط به سیستم قبل از فروش آن کاملاً برطرف خواهد شد. در اینجا ویژگی های جالب و منحصر به فردی از نسل جدید آئودی A8 آورده شده است.
تعلیق فعال
این سیستم از درایوهای برقی برای افزایش و کاهش ارتفاع هر چرخ استفاده می کند. این سیستم مانند سیستم های موجود در بنتلی بنتایگا و پورشه پانامرا و کاین فرصت هایی را برای جلوگیری از چرخش ، انحراف و سقوط فراهم می کند. اما سیستم موجود در A8 می تواند تأثیرات را پیش بینی کند و به صورت خودکار بهترین سواری ممکن را فراهم می کند ، بطور خودکار پایین می رود و از ارتفاع بالا می رود. در این سیستم از دوربین 18 فرمی که در قسمت جلوی خودرو نصب شده است برای بررسی سطح جاده و تنظیم سیستم تعلیق در صورت بی نظمی استفاده می شود. در ویدئوی منتشر شده ، تفاوت بین مشخصات این سیستم و یک سیستم فنری معمولی کاملاً مشهود است. یکی دیگر از ویژگی های جالب این سیستم ، کاهش ارتفاع خودکار به چهار سانتی متر هنگام باز کردن درب است. برای سهولت در ورود به اتومبیل ، باز کردن درب باعث کاهش ارتفاع می شود و بستن آن را به حالت ایده آل خود باز می گرداند. در این زمان ، A8 خاموش و روشن می شود ، این عملکرد می تواند تا سه بار انجام شود و سپس به طور خودکار خاموش می شود تا از تخلیه باتری جلوگیری شود.

آئودی A8

سیستم الکتریکی 48 ولت
پس از کراس اوور SQ7 ، این دومین مدل آئودی است که مجهز به سیستم 48 ولت است. این سیستم به منظور تأمین نیرو درایوهای استارت فعال و هیبریدی طراحی شده است. باتری 48 ولت یک واحد لیتیوم یون 10 ساعته در قسمت عقب خودرو است. با این حال ، بسیاری از سیستم برق خودرو هنوز از باتری معمولی 12 ولت در صندوق عقب استفاده می کند. مبدل DC-DC دو سیستم را به هم متصل می کند. با وجود طراحی فعلی کلیه اجزای خودکار برقی برای استفاده از سیستم 12 ولتی (لامپ ها ، سنسورها ، پنجره های برق ، نمایشگرها و غیره) ، هنوز هم نیاز به نصب یک سیستم 48 ولت برای همه قسمت های دستگاه است. به لطف باتری 12 ولت ، A8 هنوز هم می تواند شارژ شود.
سیستم تشخیص دست نویس
صفحه نمایش 8.6 اینچی که عملکرد اصلی آن سیستم کنترل آب و هوا است ، می تواند به یک صفحه کلید مجازی تبدیل شود. مانند نقاشی روی iPad ، سیستم می تواند نام کامل مکان را بنویسد. در سیستم های قبلی ، فقط یک نامه در یک زمان نوشته شده بود.
ایمنی حوادث
برای محافظت بیشتر مسافران در برابر تصادفات از کنار بدنه ، A8 از سیستم تعلیق فعال استفاده می کند تا ارتفاع یک طرف خودرو را به 8 سانتی متر افزایش دهد.این سیستم با سرعتی بالاتر از 60 کیلومتر در ساعت فعال می شود و از چهار سنسور برای شناسایی ضربات احتمالی جانبی و انتقال فشار شوک به پایین استفاده می کند. بخشی از درب ماشین.
گیرنده های درب برقی
مکانیزم درایو خیلی موفق نبود ، اما در A8 راحت تر کار می کند. دستگیره های خارجی و داخلی برقی هستند و در لمس یک دکمه ، درب را باز می کنند. البته در فشار بالاتر ، مکانیسم دستی آنها نیز فعال می شود. این سیستم علاوه بر راحتی ، از نظر ایمنی در هنگام خروج نیز دارای اهمیت است. در صورت یافتن باتری دشوار است ، یک کلید در درب صندوق عقب قرار می گیرد و درب راننده برای باز کردن درب به صورت دستی است.
سیستم امنیتی خودرو
برای جلوگیری از باز شدن درب هنگام عبور از اتومبیل یا دوچرخه سواری ، سنسورهای نقطه کور بر حضور وسایل نقلیه در عقب و در صورت خطرناک بودن چراغ های هشدار دهنده در آینه و چراغهای جلو نظارت دارند. درب کناری روشن می شود. پس از فشار دادن دسته ، سیستم درب را با تاخیر 0.8 ثانیه باز می کند. Q7 همچنین سیستم هشدار خروج را ارائه می دهد ، اما فقط A8 به شما امکان نمی دهد در صورت وجود خطر در را باز کنید. این سیستم در هر چهار وسیله نقلیه موجود است و به مدت دو دقیقه پس از روشن یا خاموش کردن وسیله نقلیه فعال است.
بهبود آنتن تلفن همراه
امروزه بیشتر اتومبیل های مدرن دارای سیستم شارژ بی سیم موبایل هستند. تنها کاری که باید انجام دهید اینست که تلفن را در کنسول میانی قرار دهید تا آن را شارژ کنید. اما A8 همچنین عملکرد تلفن همراه را بهبود می بخشد. با این حال ، در یک فضای فلزی محدود ، اینترنت 4G البته کمی ضعیف است. البته این سمت هنوز در انتظار تصویب کمیسیون ارتباطات فدرال در ایالات متحده است. برای استفاده از این عملکرد ، شماره سریال تلفن همراه باید در سیستم اپراتور ثبت شود.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی