لوازم یدکی 407

لوازم یدکی 407 . خرید لوازم یدکی 407 . فروش لوازم یدکی 407 . قیمت لوازم یدکی 407 . قطعات 407 . قیمت لوازم یدکی 407

لوازم یدکی 407

لوازم یدکی 407 . خرید لوازم یدکی 407 . فروش لوازم یدکی 407 . قیمت لوازم یدکی 407 . قطعات 407 . قیمت لوازم یدکی 407

فروش انواع لوازم یدکی پژو 407 . لوازم یدکی اصلی 407 . قیمت لوازم مصرفی پژو 407 . خرید قطعات پژو 407 . خرید لنت 407 . خرید بوش طبق 407 . خرید زه سپر 407 . خرید کمک 407 . فروش لوازم یدکی 407 به ضمانت اصالت

  • ۰
  • ۰

شاید باور کردن کمی سخت باشد اما واقعیت این است که در شرایطی که بتوانیم نگاهی به Peugeot 407 با طراحی شگفت انگیز خود با قیمت پایه 15000 دلار بیندازیم ، ناچار شدیم نسل سوم را بسازیم. بیایید یک خودرو را با قیمت 30 میلیون نفر بررسی و تحلیل کنیم. اولین نسل این خودرو که در برخی از بازارهای اروپا و آمریکای شمالی شناخته می شود ، در اکتبر سال 1990 معرفی شد و با مدل 1991 پرتاب شد.
پس از ورشکستگی دوو موتورز کره جنوبی و انتقال به جنرال موتورز ، کرمان خودرو که نماینده دوو موتور در دهه 1970 در ایران بود ، سالها خواب زمستانی از خواب بیدار شد و از شوک شوکه شد. دوست نامعلوم شریک خارجی خود به یک شرکت دیگر کره ای رفت و با توجه به تاریخچه بسیار خوب این شرکت در این کشور ، وی در رابطه با مدل های مدرن و ارزان قیمت پژو در ایران توانست به توافق با پژو و دو مدل برسد. به مرحله ساخت و فروش بروید.

"لنت 407"

لنت 407 از جنس آلی و کولاری بیشتر برای خودرو های کوچک مناسبند که معمولا با آن ها به صورت تهاجمی رانندگی نمیشود.
اگرچه انتخاب Peugeot 407 و هیوندا ورنا برای نصب داخلی باید به عنوان یکی از معدود گزینه های مناسب از بهترین رانندگان کشور در نظر گرفته شود ، با این حال ، تولید کننده داخلی انتخاب قیمت های غیر رقابتی و سیاست اشتباه را نشان داد. پس از تحویل این دستگاه کامل و بدون خطا!
407 پوند معرفی شده است
خودروی منتخب مدیران کرمان خودرو که نسخه جدیدی از نسل سوم 407 محسوب می شد ، مربوط به سال 2003 است که می توان گفت برخلاف سایر خودروهای مونتاژ شده در کشور که در طول تولید آنها در ایران تولید می شود. و تاریخ فروش در بازارهای جهانی در حال انقضا است. 407 خودرویی نسبتاً مدرن بود که در سال 2005 مونتاژ شد ، اما چرا 407 در بازار ایران شکست خورد؟

"لنت ترمز 407"

وزن پایین خودرو ضمن اینکه توقف را نرم تر و آسان تر میکند،شکل ترکیب لنت ترمز 407 با جنس آلی را حذف میکند در نتیجه ایمنی رانندگی بالا میرود.
شاید برای پاسخ به این سؤال ابتدا باید تعبیر واژه موفقیت را از دیدگاه رهبران داخلی و سپس از دیدگاه مصرف کننده در بازار خودرو پرسید. خلاصه اینکه ، در کشور ما ، جایی که تولیدکنندگان بزرگ و مشهور خودرو سهم بازار قابل توجهی برای تعیین اهداف خود در پشت صحنه دارند ، خودرویی را که متعلق به دو دهه قبل و بعد از فروش چند صد نسخه از این خودرو بود ، مونتاژ کردند. و گرچه به نظر می رسد آنها از این امر راضی هستند ، اما ناگهان با در نظر گرفتن منافع مشتری و بازار ، تولید را متوقف می کند ، بنابراین می توانیم به دنبال معانی دیگری از "موفقیت" در فرهنگ لغت صنعت خودرو ایران باشیم.

"لنت جلو 407"

عیب لنت جلو 407 با جنس آلی این است که نرم است و در نتیجه زود تر ساییده میشود.
به ما بستگی دارد که آیا مدیران کرمان خودرو از فروش محدود      پژو 407 در بازار رضایت دارند یا خیر ، اما اگر بخواهیم دلایل عدم موفقیت 407 در بازار را دریابیم ، بدون شک باید سیاست فروش 407 و ناسازگاری طراحی بیرونی و داخلی را در نظر بگیریم. یادآور می شویم که با خودروی 30 میلیون تومانی همراه با همین دلایل ، واردات گسترده خودروهای خارجی به کشور از اواسط دهه 1980 و سپس افت قیمت این خودروها در مدلهای استفاده شده آنها ، به راحتی با برچسب قیمت ها توسط خریداران ایرانی صورت می گیرد. تعادل و عقلانیت نسبت به خودرویی مانند 407 ، سطح و تجهیزات بالاتری از تجهیزات و اعتبار را به مصرف کنندگان ارائه می دهد.

پژو 407

پژو 407؛ ساده اما خاص
علاوه بر تاریخ غم انگیز حضور 407 در ایران ، گرچه نمی توانیم این خودرو را زیبا بنامیم ، اما باید آن را به عنوان یک خودروی ویژه در بازار 30 میلیون کشور کشور تومان در نظر گرفت. یک پیشنهاد محدودتر نسبت به رقبای خود و کیفیت ساخت قابل قبول در مقیاس داخلی خودرو مونتاژ شده باعث شده تا 407 اتومبیل ویژه و مورد نظر برای کسانی که قصد تغییر خودروهای خود را در آینده نزدیک ندارند ایجاد شود. استفاده از زبان طراحی "سادگی و زیبایی" در این خودرو نیز به این دلیل است که کمتر کسی ظاهر مدل 407 را دوست ندارد و دلپذیر است ، اما همانطور که احتمالاً قبلاً دیدید ، ارائه یک محصول کوچک نیز ارتباط مستقیمی با بازار دست دوم خود دارد. . بنابراین ، نباید انتظار داشته باشید که به محض ورود به نمایندگی خودرو ، 407 فروخته شود.
در مدل های دست دوم خود ، این ماشین اکنون در نمایندگی های اتومبیل دفن می شود ، اما به یاد داشته باشید که در کشور عزیزمان ما نیز کالای اندکی از کالاها با کیفیت تولید در ارتباط است اما این بار نوعی رابطه عکس است! برخلاف سایر اتومبیل های مونتاژ شده که در سالهای اولیه مونتاژ از کیفیت نمونه ای در کشور برخوردار بودند و سپس به تدریج با کمک مهندسین مجرب خانه ، چند سانتی متر فاصله از روی بدنه و شاسی قابل مشاهده بود ، 407 هنوز کیفیت بسیار مطلوبی داشتند. و دارای مجمع است که می تواند تنها نکته مثبت در مورد محدوده محدود 407 در نظر گرفته شود. اما 407 نیز از نظر فنی نسبت به رقبای داخلی خود برتر است. شتاب اولیه قابل قبول و گیربکس کارآمد ، به ویژه در مدل هایی که گیربکس دستی دارند ، این خودرو را در مقایسه با سایر رقبا در بازار 30 میلیون کشور کشور تومن در جایگاه بالاتری قرار می دهند.
این خودرو در جاده از پایداری خوبی برخوردار است و از 140 اسب بخار تند برخوردار است. و 407 اسب بخار قدرت ، که به هر اسب بخار می دهد توده قابل توجهی از هر 14.9 کیلوگرم وزن ، شتاب 0 تا 100 کیلومتر در ساعت در 9 ثانیه (در مدلهای دارای گیربکس دستی). ) این ممکن است راننده جوان 407 را تا حدی راضی کند. البته به شرط این که راننده جوان 407 هنگام رانندگی به طراحی ناامیدکننده کنسول و فضای داخلی این خودرو نپردازد. در حالی که در مورد طراحی ظاهری مدل 407 نظرات مختلفی وجود دارد ، و کسانی هستند که به شکل 407 امتیاز ایده آل می دهند ، طراحی داخلی 407 مکانی است که حتی اگر شما طرفدار بزرگ تبلت 407 هستید ، فوراً رتبه رد شده را بدست آورید. انجام شده. پژو 407 که در اماکن تولیدی پژو در اولسان ، کره جنوبی ، پکن ، چین ، کاراکاس ، ونزوئلا و تاگانروگ ساخته شده است ، روسیه ، جنب کارخانه کرمان خودرو ایران ، هم اکنون در دو گیربکس دستی با گیربکس پنج سرعته در دسترس است. چرخ دنده ها و چرخ دنده ها. این دستگاه با جعبه دنده چهار سرعته و نوع درایو و تجهیزات استاندارد مانند کیسه هوا درایور و راننده دوم و همچنین تنظیم الکتریکی در ویندوز ، آینه های جانبی و لامپ های مه شکن ارائه می شود.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی