لوازم یدکی 407

لوازم یدکی 407 . خرید لوازم یدکی 407 . فروش لوازم یدکی 407 . قیمت لوازم یدکی 407 . قطعات 407 . قیمت لوازم یدکی 407

لوازم یدکی 407

لوازم یدکی 407 . خرید لوازم یدکی 407 . فروش لوازم یدکی 407 . قیمت لوازم یدکی 407 . قطعات 407 . قیمت لوازم یدکی 407

فروش انواع لوازم یدکی پژو 407 . لوازم یدکی اصلی 407 . قیمت لوازم مصرفی پژو 407 . خرید قطعات پژو 407 . خرید لنت 407 . خرید بوش طبق 407 . خرید زه سپر 407 . خرید کمک 407 . فروش لوازم یدکی 407 به ضمانت اصالت

  • ۰
  • ۰

پس از بررسی بدنه   Hyundai Verna ، به کابین رسیدیم ، طراحی آن مانند بدن آن بسیار ساده و به دور از هرگونه جذابیت است. گویی تنها مأموریت این خودرو تحویل شما به مقصد شما بوده است. بنابراین ، طراحان ورنا عناصر زیبایی یا خنده دار را برای ساکنان این سالن فراهم نکردند. ماده ای که در بیشتر قسمت های پلاستیک استفاده می شود خشک است اما بسیار بادوام است.
خودروی هیوندای ورنا با دو نسخه 1.5 لیتری و 1.6 لیتری در بازار کشورمان عرضه می شود. نسخه 1.5 لیتری مجهز به موتور 12 سیلندر 4 سیلندر است که 90 اسب بخار قدرت تولید می کند. در 5500 دور در دقیقه و حداکثر گشتاور 129 نیوتن متر به لطف گیربکس 5 سرعته دستی روی چرخ های جلو. تحویل دادن. این خودرو در 10.9 ثانیه از 0 تا 100 کیلومتر در ساعت شتاب می یابد و به حداکثر سرعت 189 کیلومتر در ساعت می رسد.عرفی مصرف این موتور در چرخه شهری 7.6 لیتر و در چرخه های جاده و ترکیبی به ترتیب 5.7 و 6.6 است. هیوندای ورنا در نتیجه آزمایش اورژانس مرکز استاندارد و ایمنی اروپا ، ایمنی از 3 ستاره ایمنی دریافت کرد که نسبت به اتومبیل های داخلی و بدون ستاره های ایمنی ایمن تر است.
در مورد نسخه اتوماتیک ، قدرت موتور 1.6 لیتری قادر به تولید 105 اسب بخار است. و 143 نیوتن متر گشتاور را از طریق گیربکس 4 سرعته اتوماتیک به چرخ های جلو منتقل می کند. در مورد تجهیزات هیوندای ورنا ، باید اعتراف کنیم که در واقع اهمیتی ندارد و فقط می توانیم چراغ های مه شکن جلو و عقب ، لیفتراک برقی و عقب برقی ، تنظیم دستی تاشو ، صندلی عقب با عملکرد تاشو ، تنظیم دستی صندلی های جلو و درایو دستی را تنظیم کنیم . تنظیمات فرمان اشاره شد.
بررسی هیوندای ورنا
Hyundai Verna زیر مجموعه شرکت هیوندااست و هم اکنون در نسل پنجم خود در خط تولید قرار دارد. هیوندای ورنا در واقع همان لهجه هیوندای است که در بازار کشور ما وجود دارد. نسل اول هیوندای ورنا یا اکسنت در سال 1993 معرفی شد و در نسل دوم وارد بازار ایران شد.
این نسل از هیوندای ورنا در سال 1999 معرفی شد و در سال 2005 وارد بازار ایران شد. در یک زمان ، ورنا به عنوان یک ماشین ارزان قیمت شناخته می شد و نمی توانست در کشور ما موفق تر باشد. ورنا یا اکسنت در واقع یکی از ارزان ترین محصولات هیوندای است و زمانی در ایران به عنوان یک ماشین ارزان قیمت شناخته می شد.
ورنا با دو موتور 1.5 و 1.6 لیتری و دو انتقال مکانیکی و اتوماتیک وارد ایران شد.
نکات مثبت هیوندای ورنا
پایین آمدن خودرو - سواری نرم و ساکت - کیفیت ساخت خوب.
امتیازات منفی هیوندای ورنا
کمبود قطعات و عدم کارکرد - کشش موتور ضعیف ، به ویژه در نسخه اتوماتیک
رتبه بندی خبره هیوندای ورنا
هیوندای ورنا یک اتومبیل کوچک است که در سال 2005 در بازار ایران ظاهر شد. البته خوب است بدانید که ورنا همان لهجه هیوندای است که در نسل های جدید در بازار ایران ظاهر شده است. این بدان معنا نیست که استفاده از حروف مختلف برای محصولات هیوندای چیز عجیبی نیست و ما قبلاً شاهد چنین موردی با هیوندای الانترا بودیم که در ابتدا با نام آوانته در ایران شناخته می شد.

هیوندا  ورنا

هیوندای ورنا در سال 1999 وارد نسل دوم شد و تولید آن تا سال 2005 در بازار جهانی عرضه شد ، اما تولید تا سال 1390 در ایران ادامه داشت. در حالی که ورنا یکی از ارزان ترین محصولات هیوندای در ایران مانند سایر کشورها است ، اما هرگز مورد استقبال خوبی قرار نگرفت و فروش خوبی نیز نداشت.
بی تردید هیوندای ورنا از نظر ظاهری بسیار جذاب نیست و نمی تواند توجه خریداران جوان را به خود جلب کند و بیشتر افراد مسن و خانواده قصد خرید آن را دارند. با این حال شما به هیوندای ورنا نگاه می کنید ، هیچ جذابیتی برای آن پیدا نخواهید کرد ، اما هیچ مشکلی در این مورد وجود ندارد ، زیرا طراحی ورنا سالها پیش برمی گردد و نباید انتظار یک ماشین مدرن از آن را داشت.
طراحی کابین هیوندای ورنا نیز ساده است و پلاستیک زیادی در کابین استفاده می شود. البته ، ورنا در مقایسه با اتومبیل های رقیب مانند سیتروئن زانتیا و تندر 90 خیلی ضعیف نیست و ما تصمیم می گیریم آن را برای شما واگذار کنیم.
هیوندای ورنا با دو موتور 1.5 لیتری و 1.6 لیتری در بازار ایران عرضه می شود. نسخه 1.5 سیلندر 1.5 لیتری آن 91 اسب بخار نیرو و 131 نیوتن متر گشتاور را تحویل می دهد و از طریق گیربکس دستی 5 سرعته ، نیرو را به چرخ های جلو منتقل می کند. اما اگر می خواهید یک نسخه اتوماتیک بخرید ، شایان ذکر است که قدرت در این مدل از یک موتور 4 سیلندر 1.6 لیتری تولید می شود که 105 اسب بخار و 143 نیوتن متر گشتاور برای انتقال نیرو به چرخ های جلوی یک سطل تولید می کند. . گیربکس 4 سرعته اتوماتیک.
به این ترتیب ، هیوندای ورنا را نمی توان یک خودروی قدرتمند قلمداد کرد و از عملکرد بالایی نیز می توان انتظار داشت و برای مصارف ساده شهری مناسب تر است. بنابراین ورنا ، به ویژه در نسخه اتوماتیک ، در عبور از مسیرهای سربالایی مشکلات زیادی دارد و کمی شما را ناامید می کند. البته وننا ویژگی منفی دیگری نیز دارد که عدم گزینه ها و ویژگی هاست و حتی برای داشتن ساده ترین تجهیزات نیز باید خودتان آن را نصب کنید.
با وجود همه اشکالاتی که در بالا ذکر شد ، ورنا یک ماشین ارزان قیمت است و شما مجبور نخواهید شد در طولانی مدت به یک تعمیرگاه بروید. کیفیت خودرو برای چندین سال در حین استفاده حفظ می شود و می توانید از این امر مطمئن باشید. اما در شرایط فعلی ، پیشنهاد ما این است که اولویت خرید خودروهای صفر کیلومتر را در اولویت قرار دهید و اگر می خواهید هیوندای ورنا را خریداری کنید ، باید نسخه های کم کار را در اولویت قرار دهید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی