لوازم یدکی 407

لوازم یدکی 407 . خرید لوازم یدکی 407 . فروش لوازم یدکی 407 . قیمت لوازم یدکی 407 . قطعات 407 . قیمت لوازم یدکی 407

لوازم یدکی 407

لوازم یدکی 407 . خرید لوازم یدکی 407 . فروش لوازم یدکی 407 . قیمت لوازم یدکی 407 . قطعات 407 . قیمت لوازم یدکی 407

فروش انواع لوازم یدکی پژو 407 . لوازم یدکی اصلی 407 . قیمت لوازم مصرفی پژو 407 . خرید قطعات پژو 407 . خرید لنت 407 . خرید بوش طبق 407 . خرید زه سپر 407 . خرید کمک 407 . فروش لوازم یدکی 407 به ضمانت اصالت

  • ۰
  • ۰

کراس اوور کلاس کوچک و متوسط ​​، خارج از اتومبیل های دیگر. تقاضا در سالهای اخیر بیشترین رشد را داشته است. در حال حاضر نه تنها جوانان بلکه افراد میانسال و خانواده های بزرگ ترجیح می دهند سوار بر شاسی ها در سدان های معمولی و حتی لوکس سوار شوند. در نتیجه خودروسازانی مانند تویوتا و بی ام و بیشترین میزان فروش متقاطع را در سالهای آینده پیش بینی می کنند.
آغاز دهه 1970 ، هنگامی که واردات خودروهای خارجی محدود و نسبتاً کوتاه مدت بود ؛ Mitsubishi Pajero تنها شاسی بلند مدرن در بازار ایران بود. با وجود مجهز بودن به نیسان پاترول به پارسا خودرو و مدل های قدیمی لندرور و لندکروزر به عنوان چند گزینه برای علاقه مندان به شاسی ،     میتسوبیشی پاجرو توانست با خرید و کیفیت مناسب و امکانات خوبی توجه خریداران ثروتمند زمان خود را به خود جلب کند. پاجرو به همراه سدان ورزشی لنسر ، خاطرات خوبی با نام تجاری میتسوبیشی ایرانی را به جا گذاشت.
میتسوبیشی موتورز حدود یک قرن پیش تاسیس شد. قبل از اینکه تولید کننده خودرو شوید ، این گروه صنعتی به عنوان غول کشتی سازی ژاپن شناخته می شدند ، اما با ظهور اولین اتومبیل بنزینی با تولید انبوه در سال 1917 ، به اولین تولید کننده ژاپنی اتومبیل های صنعتی تبدیل شد. میتسوبیشی تا دهه 1980 یعنی زمانی که به یکی از سودآورترین مارک های اتومبیل در جهان تبدیل شد ، به رشد خود ادامه داد ، اما با ظهور دهه 1990 ، شاهد کاهش فروش و کمبود سرمایه بود. قدیمی ترین خودروساز ژاپنی در اواخر قرن شکست خورد و در نهایت مجبور شد تمام خطوط تولید خود را در خارج از کشور بفروشد. شاید بتوان نیسان را ناجی میتسوبیشی قلمداد کرد ، زیرا با خرید 34 درصد از سهام این برند ، تولید کنندگان لنسر و Pajero را از ورشکستگی نجات داد. خودروهای مدرن میتسوبیشی ، از جمله شاسی بلندهای هایتلند اوتلندر و ASX ، که هم اکنون در ایران واقع شده اند. آنها با نمایی فراتر از مدلهای قبلی ارائه شده اند. این نشانه سرمایه گذاری خوب و مدیریت عالی گروه رنو-نیسان به رهبری میتسوبیشی است.
تا سال 2010 ، اوتلندر و پاجرو تنها شاسی بلند با کیفیت میتسوبیشی بودند. این خودروساز ASX را در طبقه ای از کراس اوورهای کوچک بر اساس سکوی مدل RVR که به عنوان هاچ بک معروف است ، مانند مینیون معرفی کرد. این خودرو در بسیاری از نقاط جهان از جمله ایالات متحده موجود است. معروف به اوتلندر اسپرت ، این سومین RVR نسل در تاریخ نام تجاری تولید کننده است. میتسوبیشی ASX با نسل اول خود هنوز در بازار جهانی قرار دارد اما با فیس لیفت 2017 جذابیت بیشتری پیدا کرده و هم اکنون در ایران فروخته می شود.

میتسوبیشی پاجرو
جالب اینجاست که سکوی میتسوبیشی ASX با نام GS با کدگذاری در سال 2005 و با همکاری گروه میتسوبیشی دایملر-کرایسلر (مالک سابق مرسدس بنز در آلمان و کرایسلر در آمریکا) ساخته شد. با اصلاحات جزئی ، از این پلتفرم همچنین در لنسر ، اکلیپس کروز ، جیپ کامپاس و Jeep پاترول ، کرایسلر 200 ، سیتروئن C4 و پژو 2008 استفاده شد. هم اکنون ASX با 7 نوع فنی مختلف در خطوط تولید در ژاپن ، برزیل ، چین ، اندونزی قرار دارد. و مالزی ، در حالی که سال آینده آن را با یک موتور هیبریدی پلاگین ارائه می شود. ASX در حال حاضر بعد از مزدا CX-3 پرفروش ترین متقاطع جمع و جور در بسیاری از نقاط جهان از جمله استرالیا است.

ظاهر در طراحی و بدنه
تفاوت اصلی ASX 2017 با نسخه قبلی نمای جلوی آن با شیشه جلو و لوازم جانبی کرومی است. زبان طراحی جدید در محصولات میتسوبیشی ، اوتلندر و ASX مانند هیچ کس دیگر تحت تأثیر استفاده از قطعات کرومی براق با الگوی زیگزاگ در امتداد شیشه جلو اتومبیل و در امتداد چراغهای جلو قرار گرفته است. نمای ASX به قدری از لحاظ هنری طراحی شده است که از نظر مدل قبلی متفاوت از بیننده به نظر می رسد و در عین حال با حداقل هزینه و حتی با همان چراغهای جلو مانند قبل انجام می شود. در مقایسه با مدل 2010 ، ASX جدید نمایانگر ظاهری اسپرت تر و جوان تر است ، به نظر می رسد تا حدودی لوکس و جذاب باشد.
نمای جلو ، به لطف پنل های کرومی ، چراغهای جلو و شیشه جلو کاملاً از بدنه جدا شده اند. برای این کار از قطعات فلزی و براق در قسمت بالایی و در تمام وسایل اصلی استفاده شده است. شیشه جلو و مجرای هوا در مرکز سپر از فلز آهنی و طبیعی ساخته شده است تا یک ترکیب هماهنگ با خطوط موازی ایجاد شده و در گوشه ها خم شود. میتسوبیشی ASX از اتصالات گرد و نسبتاً متداول در طرفین سپر استفاده می کند که دارای موقعیتی سیاه و پلاستیکی هستند. طراحی پیشرفته چراغهای جلو شامل سپر ، اتصالات کرومی و تقسیم کننده هوا است که در قسمت پایین رنگ بدنه یکسانی دارد.
در نزدیکی زمین ، ما یک تکه پلاستیک را می بینیم که در سفرهای خارج از جاده شکننده به نظر می رسد. به طور کلی ، طراحان میتسوبیشی به طرز ماهرانه ای از پلاستیک سیاه در سپر ASX استفاده می کنند تا اقتصادی تر ، لوکس تر به نظر برسند و فراتر از محدوده یک محصول ارزان قیمت باشند. از دیگر جنبه های مثبت در طراحی نما برای ASX می توان به حجم جذاب هود اشاره کرد که باعث ایجاد احساس اسپرت خودرو با خطوط هماهنگ آن می شود. وجود ظروف شیشه ای در زیر چراغهای جلو گزینه ای استاندارد در ASX است که برای شاسی های لوکس معمولی است.
از بیرون تفاوت چندانی بین مدل جدید ASX و مدل 2010 وجود ندارد ، اما چرخ های جدید طراح 18 اینچی جذاب تر هستند. خط ولوم اصلی در امتداد دسته ها از چراغ های عقب تا بال جلو گسترش یافته است ، در حالی که در قسمت پایین و روی پدال ها ، برآمدگی دیگری برای بدنه برای اتصال خم در جلو و جلوی عقب وجود دارد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی