لوازم یدکی 407

لوازم یدکی 407 . خرید لوازم یدکی 407 . فروش لوازم یدکی 407 . قیمت لوازم یدکی 407 . قطعات 407 . قیمت لوازم یدکی 407

لوازم یدکی 407

لوازم یدکی 407 . خرید لوازم یدکی 407 . فروش لوازم یدکی 407 . قیمت لوازم یدکی 407 . قطعات 407 . قیمت لوازم یدکی 407

فروش انواع لوازم یدکی پژو 407 . لوازم یدکی اصلی 407 . قیمت لوازم مصرفی پژو 407 . خرید قطعات پژو 407 . خرید لنت 407 . خرید بوش طبق 407 . خرید زه سپر 407 . خرید کمک 407 . فروش لوازم یدکی 407 به ضمانت اصالت

  • ۰
  • ۰

مشتریان برای بهره وری ، زیبایی ، کیفیت و سپس قیمت کامل هر خودرو برای مالکیت تلاش می کنند. اما در بازار اختصاصی خودروهای داخلی در کشور ما ، این قیمت تمام شده است که در بیشتر موارد مهمترین عامل برای تصمیم گیرندگان است. اگرچه پژو پارس با ظاهر خسته کننده آن مانند گذشته تازه نیست ، اما مدل های اتوماتیک در بسته بندی قیمت از 30 تا 45 میلیون تومان (بسته به عملکرد و مدل) هستند. این بازه قیمتی باعث می شود پژو پارس از سدان اتوماتیک 207(V9) گران تر باشد و به دنبال خریدار است ، در حالی که ارزان تر از هیوندا ورنا است. اما از نظر نوع اتاق ، به دلیل اینکه سدان های پارس ، 206 V9 و ورنا سدان هستند ، 207i در گوشه ای متفاوت از این معادله قرار دارد. به دلیل طراحی بهتر این خودروها ، علی رغم شباهت فنی با پارس اتوماتیک و 206 V9 ، مشتریان خاص خود را دارد. در مدل های 89 تا 91 ، سدان اتومبیل پژو 206 را در محدوده قیمت بین 39 تا 42 میلیون نفر مشاهده خواهید کرد که به دلیل طراحی بیرونی بهتر ، بهترین انتخاب است. اما بسیاری از خریداران به دلیل کمبود فضای داخلی گزینه های دیگر را انتخاب می کنند. از طرف دیگر ، در مدلهای 89 تا 90 ، هیوندای ورنا در محدوده قیمت 49 تا 51 میلیون نفر قرار دارد و همین امر باعث می شود این خودرو گرانترین انتخاب در بازار باشد. برند هیوندای و کیفیت قابل قبول قطعات از مزایای خرید این خودرو است ، اما بیشتر خریداران به دلیل سر و صدای زیاد ناشی از رانندگی و فضای کم مسافران عقب آن را خریداری نمی کنند.
طراحی داخلی و فضا
سدان 207، پژو پارس و     هیوندای ورنا سالهاست که در خیابان ها رونق می گیرند که هر سه در مورد طراحی بیرونی حرفی برای گفتن ندارند. اگرچه سدان 206 به دلیل طراحی پیشرفته تر هنوز مورد توجه مشتریان جدید است اما به دلیل کمبود فضای داخلی نمی توان آن را یک خودروی خانوادگی ایده آل قلمداد کرد. از این نظر ، علی رغم طول و عرض بیشتر در مقایسه با سدان 206 ، هیوندای ورنا همچنین باعث نارضایتی مسافران عقب می شود. اما پژو پارس ، بزرگترین خودرو در این بخش از بازار ، می تواند فضای داخلی مناسبی را برای یک خانواده چهار نفره فراهم کند. در عین حال آنها در محفظه بار با حجم 470 لیتر مقام اول را به خود اختصاص می دهند و بعد از این خودرو 206 سدان با 400 لیتر و یک هیوندای ورنا با 303 لیتر در ردیف های بعدی قرار دارد. در مورد طراحی داخلی ، پژو پارس سالهاست که با داشبورد پژو 405 روانه بازار می شود و اخیراً ایران خودرو نیز در این قسمت از خودرو تجدید نظر کرده تا در بازار رقابت بیشتری داشته باشد. با این حال ، از آنجا که پژو پارس دیگر با گیربکس اتوماتیک دیگر تولید نمی شود ، در زمان پرتاب هیچ پنل جدیدی وجود نداشت. در سدان 206 چیزی خاص تر از هاچ بک در داشبورد مشاهده نمی کنید. اما یک حجم معقول منطقی که کاملاً با طراحی بیرونی خودرو هماهنگ باشد ، سر و گردن این خودرو را بالاتر از پژو پارس قرار می دهد. علاوه بر این ، به لطف گزینه های زیادی که می توانید برای این خودرو سفارش دهید ، می توانید عملکردهای مورد علاقه خود را بر روی 206 سدان تنظیم کنید ، از چراغهای جلو روی سپر گرفته تا سنسور باران و کنترل کروز. در این بحث ، هیوندای ورنا نیز پژو پارس است. فضای داخلی داشبورد ورنا متعلق به 2 دهه اخیر است! اگرچه کیفیت قطعات مورد استفاده بهتر از سدان 206 و پارس است ، اما شما از چنین طراحی جالبی برخوردار نیستید. همه اینها علیرغم اینکه هزینه بیشتری برای خرید وننا پرداخت می کنید و خودرویی که شما در آن قرار دارید نه تنها از نظر اندازه با سدان 206 تفاوت چندانی ندارد بلکه حتی از نظر تحویل قطعات یدکی هزینه های نگهداری نیز بیشتر است.
مشخصات فنی
پژو پارس با موتور معروف پژو TU5 با گیربکس اتوماتیک 4 سرعته راه اندازی شد که هیچ تفاوتی با سدان 206 (V9) ندارد. در 5800 دور در دقیقه ، موتور می تواند 108 اسب بخار را منتقل کند. به محور جلو می رود و اگرچه 142 نیوتن متر گشتاور در 4000 دور در دقیقه در دسترس است ، اما در حدود 13 ثانیه (در شرایط استاندارد) به 100 کیلومتر در ساعت می رسد. وزن پارس بدون سرنشین و سرشار از سوخت پارس به 1190 کیلوگرم می رسد ، در حالی که سدان 206 وزن آن چیزی بیش از 1100 کیلوگرم دارد. علی رغم شباهت های فنی ، این باعث می شود پارس از سدان 206 اقتصادی تر باشد.

پژو 207

شاید بزرگترین ضعف پارس و سدان اتومبیل 206 تغییرات ناگهانی دنده در گیربکس هنگام تعویض دنده ها باشد که این امر باعث نارضایتی بیشتر خریداران می شود. البته در حالی که در 206 V9 شاهد هماهنگی خوبی بین موتور و گیربکس هستید ، گیربکس پارس در هنگام انتخاب دنده مناسب از وزن زیاد اتاق خجالت می کشد. از طرف دیگر ، یک هیوندای ورنا 1.6 لیتری با قدرت 102 اسب بخار توسعه می یابد. در محور جلو با گیربکس اتوماتیک 4 سرعته و گشتاور 143 نیوتن متر تقریباً دارای مشخصات مشابه پارس و 206 سدان است. اما در نتیجه وزن کمتری (1045 کیلوگرم) در 11.3 ثانیه سرعت صفر تا 100 کیلومتر در ساعت را به راننده می دهد که بهتر از دو رقیب دیگر است. از نظر حجم مخزن ، پارس 70 لیتری گزینه های بیشتری برای سفرهای طولانی تر دارد. زیرا سدان 206 با 50 لیتر و مخزن ورنا با ظرفیت 45 لیتر برای سفرهای طولانی مناسب تر است. البته لازم به ذکر است که پارس بیش از 206 سدان (7.3 لیتر) و ورنا (7.8 لیتر) با مصرف کلی 9.1 لیتر در هر 100 کیلومتر مصرف می کند. از نظر تجهیزات ایمنی ، پارس چیزی جز کمربندهای محرک خود ارائه نمی دهد. در سدان 206 ترمزهایی با ABS و کیسه هوا پیدا می کنید که هیچ تفاوتی با ورنا ندارند.
شرایط بازار
در زمان رونمایی ، هیوندای ورنا علی رغم ظاهر قدیمی و خصوصیات بسیار مطلوبی که داشت ، بیش از 206 سدان فروخت. گرچه ورن در این موارد حرفی برای گفتن نداشت ، اما افرادی که او را خریداری کردند ، از ماشین خود آنقدر راضی بودند که فکر می کردند او بهترین انتخاب است. سواری راحت و داشتن موتور راحت و گیربکس از جمله مزایای این خودروی کره‌ای است که آن را در کلاس بالاتر از سدان 206 و پارس قرار داده است. علیرغم اینکه به دلیل فضای کم نمی توان وسایل زیادی را در سفر با خود برد اما راحتی سیستم تعلیق مشکلی از قبیل صدای نیروی محرکه در اتاق را فراموش نخواهد کرد و با خانواده خود زمان بسیار خوبی خواهید داشت. گرچه وننا سالهای زیادی را در بازار خودرو داخلی گذراند ، اما هنوز هم برای افرادی که می خواهند مارک دیگری از اتومبیل سوار کنند ، یک انتخاب ویژه است.
البته قیمت غیر منطقی یکی از نقاط ضعفی است که در بازار ثانویه مشکل ایجاد می کند و البته نباید از هزینه های بالای نگهداری آن چشم پوشی کرد. از سویی دیگر ، سدان 206 به لطف قطعات مشترک 206 تیپ 6 که می تواند یک نیرو باشد ، جزئیات بیشتری دارد. اما فقدان فضای داخلی هنوز چیزی است که خانواده های بزرگ نمی توانند به عنوان یک ماشین خانوادگی از آن انتخاب کنند. البته طراحی خوب یکی از عواملی است که باعث می شود خانواده های جوان به دنبال آن بروند اما هزینه نگهداری به خصوص در زمینه گیربکس ها خیلی پایین تر از وننا نیست. در مورد 207i همانطور که در ابتدای این مقاله ذکر شد ، به دلیل هاچ بک مشتریان خود را دارد. اما نباید فراموش کنیم که شما جلوی ماشین هستید که نه تنها قطعات یدکی آن ارزان نیست بلکه مثلاً سپر جلو بیش از 800 هزار نفر نیز هزینه دارد! از نظر هزینه ، پارس به اصطلاح ارزان تر از اتومبیل های ذکر شده است. به دلیل وجود قطعات بدنه مشابه با پارسهای معمولی و قیمت پایین قطعات یدکی ، این خودرو از نظر سر و گردن بالاتر از رقبای خود است. در همین حال ، بیش از 206 سدان فضای داخلی بیشتری ایجاد کرده و از ولباس طولانی تر استفاده می کنند و ورنا نقش یک ماشین خانوادگی را بازی می کند. اما در بازار استفاده شده ، خریداران نسبت به این اتومبیل احتیاط دارند. در حالی که سدان اتومبیل 206 دارای بازار اتومبیل استفاده بهتری نسبت به پارس و ورنا است ، این دو خودرو به ترتیب با فضای کارآمدتر و راحتی بیشتر به دنبال مشتریان خود هستند. در کل ، پارس اتوماتیک اتومبیل خوبی برای خانواده ایرانی است که می تواند تمام نیازهای آنها را برآورده کند. اما اجازه ندهید که خود را با سدان 206 و ورنا که به ترتیب گزینه های بیشتر و راحتی بیشتری برای ساکنان خود دارند ، فریب دهید.
سرانجام می خواهیم از آقای آرین گایی که ماشین خود را برای این معاینه فنی به تیم ما ارائه می دهد تشکر کنیم.

نظرات (۱)

ورنا واقعا کم صداست از خرید سالمش پشیمون نمیشید از چند تا صاحبش بپرسید که چقدر راضین

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی