لوازم یدکی 407

لوازم یدکی 407 . خرید لوازم یدکی 407 . فروش لوازم یدکی 407 . قیمت لوازم یدکی 407 . قطعات 407 . قیمت لوازم یدکی 407

لوازم یدکی 407

لوازم یدکی 407 . خرید لوازم یدکی 407 . فروش لوازم یدکی 407 . قیمت لوازم یدکی 407 . قطعات 407 . قیمت لوازم یدکی 407

فروش انواع لوازم یدکی پژو 407 . لوازم یدکی اصلی 407 . قیمت لوازم مصرفی پژو 407 . خرید قطعات پژو 407 . خرید لنت 407 . خرید بوش طبق 407 . خرید زه سپر 407 . خرید کمک 407 . فروش لوازم یدکی 407 به ضمانت اصالت

  • ۰
  • ۰

خودروی خانوادگی     هیوندای ورنا
با این حال ، مشکلات تغییرات آب و هوا ، آلودگی هوا و افزایش قیمت سوخت باعث شده است تا کشورهای صنعتی در تولید خودروهای کوچک با سوخت کار کنند. این خودروها معمولاً با قیمتی مناسب و در کلاس هاچ بک و سدان تولید می شوند ، دارای ابعاد کمی ، مصرف سوخت پایین هستند و با مشخصات محدودتری نسبت به مدل های بزرگتر تولید می شوند. البته، باید توجه داشت که این نوع از ماشین در شهرستانها شلوغ و پر مشغله بسیار مناسب است، و مطابق با این شرایط، می توان گفت که این بهترین انتخاب برای خانواده است. بر این اساس ، کمپانی کره‌ای هیوندا اقدام به تولید خودروی کوچک مناسب برای مصرف شهری خانواده به نام هیوندای ورنا کرد که آخرین مدل آن در سال 2019 عرضه شد.
تاریخچه حضور هیوندای ورنا در ایران
هیوندای ورنا نمونه ای از چنین خودروی خانوادگی ، کوچک ، اقتصادی و ارزان در مقایسه با مدل های قابل مقایسه است. هیوندای ورنا در ایران با عنوان هیوندای ورنا نیز شناخته می شود ، این مدل محبوب پنج نسل مختلف را راه اندازی کرد که بسیار محبوب بودند. در این مقاله می خواهیم به خوانندگان کره‌ای با مراجعه به جزئیات     Hyundai Verna و معرفی مدل 2019 این برند کمک کنیم.
هیوندای در دهه 1990 وارد بازار ایران شد. اولین نسل هیوندای که در بازار خودروهای ایران وارد بازار شد ، هیوندای اکسل بود که مورد استقبال عموم مردم قرار گرفت. نسل دوم هیوندای ورنا با نام Hyundai Verna وارد ایران شد ، خودرویی با قیمت مناسب ، مقرون به صرفه ، اقتصادی ، کوچک و خانوادگی اما برای افرادی که قصد رانندگی احساسی ندارند ، مناسب است.
معرفی هیوندای مدل 2019
هیوندای ورنا 2019 پنجمین نسل از این برند کره ای است و از سال 2017 وارد بازار جهانی شده است. تغییرات عمده از این مدل به سایر مدل های هیوندای شامل بهینه سازی بدنه ، افزایش ویژگی ها و تغییرات جزئی داخلی. هیوندای ورنا یکی از کوچکترین مدل های هیوندای موتور کره است. این مدل هیوندای سه نوع است: SE، SEL و محدود، که از لحاظ فنی و در قیمت متفاوت است.
قیمت مدل هیوندا ورنا 2019
در بازار جهانی ، قیمت پایه این خودرو محبوب 16000 دلار است ، هرچند با این قیمت در لیست ارزان ترین خودروهای دنیا قرار گرفته است ، اما در انواع ابتدایی آن نیز مجهز به تجهیزات و تجهیزات مدرن است که با خودروهای مشهور مانند کیا ریو رقابت می کند. . گام.
هیوندای ورنا سه طرح دارد: نوع اصلی SE ، نوع SEL و نوع محدود. گزینه هایی مانند گیربکس اتوماتیک قیمت خودرو را 1000 دلار افزایش می دهد. SEL ورنا حدود 17،500 دلار و بالاترین قیمت در جهان - 19،500 دلار است. کامل هیوندا ورنا لیمیتد با قیمت 21000 دلار در دسترس است ، اما همچنان در لیست ارزان ترین خودروهای جهان در سال 2019 قرار دارد.
در مورد قیمت این خودرو در بازار ایران صحبت های زیادی شده است. به دلیل بسیاری از مشکلات اقتصادی و قیمت های ناپایدار در صنعت خودرو ، نمی توان قیمت کل هیوندای ورنا 2019 را در ایران در نظر گرفت. اگرچه حضور هیوندای ورنا 2019 در ایران به دلیل تحریم های اخیر بعید به نظر می رسد ، اما اگر این خودرو وارد ایران شود (این به معنای واردات از کارخانه هیوندای و عدم مونتاژ از شرکت های داخلی مانند کرمان خودرو) است ، انتظار می رود قیمت حدود 48000 نادرست باشد. . اگر دلار از 200 میلیون نفر فراتر رود ، این باعث می شود قدرت خرید این مدل هیوندای در طبقه متوسط ​​بالایی مقرون به صرفه باشد. 2018 مدل ورنا کرمان خودرو در حال حاضر دارای بیش از 180 میلیون تومان در بازار ایران، و در عمل، آن را راه اندازی این ماشین از رده ماشین ارزان قیمت به بخش ماشین لوکس اواسط اندازه.
تجهیزات و ویژگی های لهجه هیوندای 2019
اگرچه این خودرو از نظر اقتصادی ارزان قیمت است ، اما نسبت به رقبای گران قیمت خود در تجهیزات و تجهیزات پایین نیست. در این بخش به ویژگی های انواع هیوندای ورنا می پردازیم.
تجهیزات و امکانات محدود هیوندای ورنا محدود
مدل هیوندا ورنا لیمیتد 2019 مقرون به صرفه ترین نوع این مدل هیوندا است. علاوه بر ویژگی های ذکر شده برای طرح های قبلی ، ورنا محدود از این تجهیزات نیز بهره می برد.

هیوندا ورنا

طراحی داخلی ورنا 2019
باید بگویم که مواد اولیه به کار رفته در نمایشگاه هوندای ورنا 2018-2019 از کیفیت متوسطی برخوردار است ، زیرا گفته شد این خودرو در رده خودروهای شهری ارزان و گران است ، بنابراین شما نمی توانید از تجهیزات لوکس و مواد اولیه با کیفیت بالا استفاده کنید. ، تبدیل شدن به. اما مکانی که برای مسافران و راننده در نظر گرفته شده بسیار مناسب است.
کنترل های صوتی ، تلفنی و سرعت در جعبه دنده قرار دارد. یکی از معایب هیوندای ورنا میزان سر و صدای ورودی به داخل کابین است که بسیار استاندارد به نظر می رسد. این امر به ویژه اگر موتور پر سر و صدا باشد آزار دهنده است و هنگام عبور از سطوح ناهموار ، لرزش زیادی به محفظه مسافر منتقل می شود.
از دیگر کاستی های این خودرو می توان به یک محفظه باریک در قسمت پشتی مسافر اشاره کرد ، بنابراین حتی افراد متوسط ​​ساخت نیز به سختی نمی توانند بنشینند. اگرچه وجود صفحه نمایش لمسی 7 اینچی یک گزینه مدرن است ، اما یکی دیگر از اشکالات قابل توجه دیگر استفاده از پلاستیک فشرده در اکثر اتاق ها است. در کل ، هیوندا 2019 برای سفرهای کوتاه و طولانی بهتر است ، با یک طراحی داخلی ساده و طراحی داخلی ساده.
طراحی لهجه خارجی 2019
هیوندای ورنا 2019 دارای طول 4.3 متر ، عرض 1.7 متر و ارتفاع 1.4 متر است و آن را به یکی از کوچکترین خودروهای شهری جهان تبدیل کرده است. لازم به ذکر است که در طراحی بیرونی هیوندای ورنا شاهد تغییرات زیادی در مدل های دیگر این شرکت نیستیم. جلوپنجره ، شیشه جلو بزرگ ، چراغهای جلو و خطوط شیشه جلو افقی نیز در سایر مدلهای هیوندای موجود است. خط سقف به طور مورب تا انتها ادامه می یابد و این باعث می شود ورنا 2019 به یک ماشین سریع جذاب تبدیل شود.
قسمت پشتی این خودرو جذاب تر به نظر می رسد و مدل 2018 کیا سراتو از نظر طراحی بسیار مشابه است. به طور کلی با توجه به قیمت پایه 15 هزار دلار ، ظاهر این خودرو کاملاً قابل قبول است.
موتور و بررسی فنی ورنا 2019
در طراحی موتور ورنا 2019 دو موتور بنزینی و یک موتور دیزلی تولید شدند. نیروگاه تولید شده توسط این موتورها از نظر اندازه نسبتاً کمی است و اندازه یک سدان شهری کوچک است. موتورهای این خودرو شامل موتور بنزینی 1.6 سیلندر 4 سیلندر جیما پی ، موتور بنزینی 4 سیلندر 4 سیلندر کاپا و موتور دیزلی 1.6 لیتری GI ، 4 سیلندر است.
دامنه موتور MPI: از آنجا که ونا فقط 1.2 تن وزن دارد ، این موتور مناسب است. شتاب اولیه در مدل ورنا 2019 در مدل با گیربکس دستی و 11.5 برابر در گیربکس اتوماتیک با افزایش 1.5 ثانیه در 10 ثانیه می رسد. حداکثر سرعت آن 193 کیلومتر در ساعت است که به نظر کافی می رسد ، زیرا این خودرو شهری است.
از نظر مصرف سوخت ، ورنا 2019 یک خودروی اقتصادی و اقتصادی است. به دلیل وسعت و قدرت موتور و وزن کم آن ، میزان مصرف سوخت ورنا 8.4 لیتر در 100 کیلومتر در شهر و 6.3 لیتر در 100 کیلومتر در بزرگراه است.
موتور کاپا MPI: این موتور نسبت به موتور قبلی از سوخت کمتری برخوردار است ، حجم دقیق این موتور 1368 سی سی است. ببین و قدرت آن 100 اسب بخار است ، گشتاور آن 132 نیوتن متر است. شتاب اول 12.2 ثانیه برای گیربکس دستی و 13.5 ثانیه برای گیربکس اتوماتیک است و حداکثر سرعت با این موتور 185 کیلومتر در ساعت است.
میزان مصرف سوخت این سدان ارزان قیمت در شهر 6 لیتر در 100 کیلومتر در شهر ، 8.1 لیتر در 100 کیلومتر در بزرگراه است.
موتور دیزل GDi: استفاده از موتورهای دیزلی به دلیل قیمت پایین و حداکثر گشتاور در صنعت خودرو بسیار پرطرفدار است و مدل ورنا 2019 نیز به عنوان موتور دیزلی در نظر گرفته می شود. حجم دقیق 1591 متر مکعب است. ببین ، قدرت آن 132 اسب بخار است و حداکثر گشتاور آن 161 نیوتن متر است. شتاب صفر تا 100 حدود 10 ثانیه است ، حداکثر سرعت 195 کیلومتر در ساعت است ، همچنین در هر 100 کیلومتر بزرگراه 5.9 لیتر و در هر 100 کیلومتر از شهر 7.8 لیتر مصرف می کند و نسبت به موتورهای دیگر کمتر آلوده است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی