لوازم یدکی 407

لوازم یدکی 407 . خرید لوازم یدکی 407 . فروش لوازم یدکی 407 . قیمت لوازم یدکی 407 . قطعات 407 . قیمت لوازم یدکی 407

لوازم یدکی 407

لوازم یدکی 407 . خرید لوازم یدکی 407 . فروش لوازم یدکی 407 . قیمت لوازم یدکی 407 . قطعات 407 . قیمت لوازم یدکی 407

فروش انواع لوازم یدکی پژو 407 . لوازم یدکی اصلی 407 . قیمت لوازم مصرفی پژو 407 . خرید قطعات پژو 407 . خرید لنت 407 . خرید بوش طبق 407 . خرید زه سپر 407 . خرید کمک 407 . فروش لوازم یدکی 407 به ضمانت اصالت

  • ۰
  • ۰

نسل جدید سدان         BMW M5 برای اولین بار مجهز به پیشرانه تمام چرخ است که ظاهرا بهترین تغییر برای توسعه 600 اسب بخار آن است.
با وجود موتور هشت سیلندر V شکل با 600 اسب بخار ، جالبترین ویژگی نسل جدید       BMW M5 بعید به نظر می رسد که سیستم ایکس درایو و دو دیفرانسیل باشد. با فعال کردن حالت رانندگی 4WD اسپرت در تنظیمات M-دینامیک ، سیستم دیفرانسیل دوگانه M5 در گوشه ها مانند اتومبیل در محور عقب می چرخد ​​و سپس با گرفتن شدید در جاده حرکت می کند.
M5 و چهارچرخ؛ بهترین لینک ممکن
عملکرد سیستم دیفرانسیل دوگانه M5 نه تنها برای یک سدان بزرگ بلکه برای اتومبیل های بی ام و با کد M مناسب است. ما باید صادق باشیم؛ همه ما آماده هستیم تا کمی سرعت نشان دهیم تا انحراف عقب خودرو را نشان دهیم. اگر کسانی وجود داشته باشند که حالت رانندگی تمام چرخ ورزشی نداشته باشند ، تیم مهندسی بی ام و همچنین میزان تاخیر مستقل و سنتی در محور M را مورد بررسی قرار داده اند. تنوع حالت های رانندگی در یک ماشین پیچیده ممکن است خوشایند رانندگان و دنیای خودرو نباشد ، اما در بسیاری از مناطق پتانسیل توسعه ماشین در حال رونق است. به طور کلی ، تنظیمات انتقال نیرو در M5 در سه حالت خلاصه می شود: چهار چرخ ، چهار چرخ محور و محور عقب.
در حالت چهارچرخ محرک ، توزیع نیرو در هر چهار چرخ اتفاق می افتد و حتی در صورت لزوم ، تمام گشتاور به محور جلو منتقل می شود. در حالت اسپرت ، گیربکس بیشتر به سمت محور عقب متمایل است و در حالت محور عقب ، تمام نیرو به دو چرخ عقب منتقل می شود. برای نشان دادن و مقایسه عملکرد M5 در هر دو حالت چهار چرخ و محور عقب ، مت واتسون و همکارش از وب سایت کاروو یک چاله 400 متری را انجام می دهند. واتسون از محور عقب تغذیه می کند ، که در آزمایش از 6.8 ثانیه از 0 تا 100 مایل در ساعت و 14.4 ثانیه در آزمایش با 400 متر طول می کشد.این نشان می دهد که ارزش بالای سیستم محرک همه چرخ است.

BMW M5
قدرت و جعبه فنی عالی
M5 جدید انتخاب خوبی برای ادامه میراث محصولات B-بی ام و بدون قابلیت های فنی جالب نیست. بنابراین ، گروه مهندسی شرکت آلمانی M با نصب یک موتور 4.4 لیتری V8 با 600 اسب بخار ، عضو جدیدی از خانواده M را به روز کرد. و گشتاور 750 نیوتن متر M5 جدید به همراه سوپراسپرت هایی مانند محصولات مک لارن ، در 3.4 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر در ساعت شتاب می یابد. بخشی از این شتاب اول قابل توجه توسط سیستم ایکس درایو بی ام و امکان پذیر است و راننده نیازی به انجام سریع این عمل غیرمعمول ندارد.
سیستم ایکس درایو علاوه بر گیربکس اتوماتیک هشت سرعته M8 ، عملکرد بی سابقه ای را ارائه می دهد. در هر حالت رانندگی ، M5 آماده پذیرش سریع دستورات و تغییر دنده ها است. جعبه دنده دستی دارای قابلیت جابجایی و سرعت بالایی است. سیستم کلاچ دوگانه M5 بدون شک یکی از بهترین های این خودرو است.
امتحان رانندگی؛ متمدن و عصیان
براساس سری F90 سری F90 ، M5 را می توان یک سدان لوکس و قدرتمند نامید؛ در سرعت های بالا و سرعت پایین موتور ، M5 کاملاً متمدن است و سر و صدای کشش و کابین ها حداقل است. اما وقتی سرعت موتور افزایش می یابد و سیستم اگزوز به طور جدی فعال می شود ، صدای دلپذیر حرکت V8 به راننده و مسافران یادآوری می کند که این سدان بزرگ کار نمی کند.
در جاده های خشن و حتی در شرایط ورزشی ، M5 سواری راحت و با کیفیت ارائه می دهد. از طرف دیگر ، در سرعت های بالا و در مسیر پیست ، مسابقه M5 تمام کنترل و دقت فرمان و سیم پیچ ها را نشان می دهد. فراموش نکنیم که M5 یک سدان بزرگ ، مجلل و سنگین است (وزن آن بیش از 1.9 تن است) اما در خم های تیز 180 درجه ویژگی های بسیار جالبی را ارائه می دهد.

M5 وظیفه متوقف کردن کیس بزرگ بی ام و M5 و همچنین دیسک های اضافی کربن و سرامیک را بر عهده دارد. البته ترمزهای استاندارد M5 هنگام آزمایش برای ترمز اضطراری و در جاده های خشن نتایج خوبی نشان دادند. شاید تنها چیزی که از سرعت بالایی ناامید می شود ، سیستم فرمان الکترونیکی M5 باشد. اگرچه این سیستم شامل تنظیم ویژه تیم مهندسی گروه B-بی ام و M است ، اما هیچ حساسیتی یا ارتباطی بین راننده ، فرمان و جاده وجود ندارد و همه چیز را در پشت صحنه بدون نشان دادن انجام می دهد. به طور کلی ، سیستم فرمان الکترونیکی هنوز بی حس است و ارتباط لازم بین لاستیک جاده و راننده را فراهم نمی کند.
طراحی داخلی و داخلی؛ لوکس ، مدرن و پیشرفته
در غیر این صورت ، M5 یک آپدیت عالی از سری بی ام و 5 است. طراحی داخلی و داخلی M5 بسیار راحت و جادار است؛ راحتی کابین حتی با صندلی های اسپرت ، رانندگی با سرعت بالا و قدرت مانور کافی نیز حفظ می شود. راننده از دید عالی برخوردار است و به لطف دوربین ها و سنسورهای مختلف ، حرکت بین خطوط و ترافیک و پارکینگ در M5 خسته کننده نیست.
فضای داخلی دارای صندلی های اسپرت و راحت M ، درزهای قرمز و آبی ، M-اینسیگنا در فضاهای مختلف داخلی ، کنسول وسط و برش فیبر کربن در پنل ، دکمه های قرمز برای صرفه جویی در تنظیمات رانندگی سفارشی در نزدیکی فرمان و دکمه های مختلف برای تعلیق و تنظیم فرمان. بودن.
نسل جدید بی ام و M5 از اسباب بازی ها و ویژگی های زیادی استفاده می کند که هرکدام به یک مقاله دقیق و مستقل نیاز دارند. شاید جالب ترین ویژگی های M5 را در نسخه نرم افزاری آی درایو 6 خلاصه کنید که از طریق یک نمایشگر مرکزی بزرگ زیبا با زمان پاسخ سریع ، شارژ بی سیم ، صفحه نمایش بزرگ و صفحه لمسی خاموش و همچنین گزینه هایی مانند سیستم پارکینگ خارجی در دسترس است.
حافظه M5: سری 5+ قدرت بیشتر و عملکرد بهتر
M5 در مقایسه با 5 سری بی ام و دچار تغییرات اساسی در بدن شده است. درب درپوش با تعداد زیادی خط تزئین شده است که شما را از قدرت بیشتری در زیر یاد می کند. طراحی سپر جلو دارای دریچه های هوای بزرگ است. روشنایی فعال LED و چرخهای 21 اینچی در M5 استاندارد هستند و ترمزهای کربن و سرامیک به عنوان گزینه ای در دسترس هستند. مادربردهای برجسته M5 به دلیل چرخ های بزرگتر در مقایسه با سری 5 است. سقف M5 از الیاف کربن ساخته شده است که باعث می شود مرکز ثقل در جاده پایین تر و پایدار باشد. گلایدرهای برجسته و عضلانی ، یک اسپویلر کوچک ، چهار توربوشارژر و یک دیفیوزر بزرگ در پشت ایستاده اند.
احتمالاً رقیب اصلی مرسدس M5 AMG E63 S. است. مت واتسون 3.2 ثانیه تست را از صفر تا 100 کیلومتر در ساعت و 11.2 ثانیه در تست سرعت 400 متر بر روی مرسدس ثبت کرد. برای مقایسه دو سدان ، واتسون پشت فرمان M5 می شود ، سیستم کنترل پایداری خود را غیرفعال می کند و از سیستم کنترل صندوق عقب برای آزاد کردن چرخ از M5 استفاده می کند. M5 در تست سرعت صفر تا 100 را ثبت می کند ، زمان آن 3.1 ثانیه و در سرعت تست 400 متر زمان 11.1 است که سریع تر از مرسدس است.
نسخه قبلی M5 جاهر با قدرت مشابه ، زمان آزمایش 12.6 ثانیه را در یک تست سرعت 400 متر ثبت کرد اما چه چیزی باعث می شود نسل جدید M5 بسیار عالی باشد؟ دلیل اصلی افزایش سرعت و شتاب اولیه بالاتر همه چرخ ها است ، در حالی که مرسدس AMG E63 S از موتور 4 لیتری V8 با قدرت 610 اسب بخار استفاده می کند. و 850 نیوتن متر گشتاور ، که بیشتر از M5 است.
همانطور که انتظار می رود بسته های خدمات افزایشی یا سخت افزاری پیشرفته با قیمتی بالا در دسترس هستند. در بهار سال 2018 ، BMW M5 103،599 دلار قیمت خواهد داشت که حدود 8000 دلار بیشتر از نسخه استاندارد نسل فعلی M5 است. رقبای M5 مانند مرسدس AMG E63S یا کادیلاک CTS-V هر دو لوکس هستند و به ترتیب با 104 هزار و 400 دلار و حدود 90 هزار دلار عملکرد عالی دارند از جمله آئودی RS7 و پورشه پانامرا. این محدوده قیمت گنجانده شده است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی