لوازم یدکی 407

لوازم یدکی 407 . خرید لوازم یدکی 407 . فروش لوازم یدکی 407 . قیمت لوازم یدکی 407 . قطعات 407 . قیمت لوازم یدکی 407

لوازم یدکی 407

لوازم یدکی 407 . خرید لوازم یدکی 407 . فروش لوازم یدکی 407 . قیمت لوازم یدکی 407 . قطعات 407 . قیمت لوازم یدکی 407

فروش انواع لوازم یدکی پژو 407 . لوازم یدکی اصلی 407 . قیمت لوازم مصرفی پژو 407 . خرید قطعات پژو 407 . خرید لنت 407 . خرید بوش طبق 407 . خرید زه سپر 407 . خرید کمک 407 . فروش لوازم یدکی 407 به ضمانت اصالت

  • ۰
  • ۰

مشخصات خودرو جنسیس G70

سیستم اگزوز اسپرت ، لنت های ترمز بهبود یافته ، 255 اسب بخار (3 اسب بخار بیشتر از اتومبیل 2 لیتری) و البته انتقال گیربکس همه را با سلیقه راننده خوشحال می کند. اما یک سوال مهم در مورد این مدل وجود دارد. وقتی دوران سدان ها به پایان رسیده است ، چرا هزینه تولید چنین مدلی را با گیربکس دستی پرداخت می کنید تا مشتری کمتر از یک مدل اتوماتیک باشد؟ در حقیقت ، اگر سدان های چهار نفره واقعاً در آستانه انقراض باشند ، بدون شک بیشتر کشورها مدل های دارای گیربکس دستی را در خط مقدم دارند.
پاسخ این سؤال بسیار واضح است؛ اعتماد و اصالت را بدست آورید. تولید چنین مدلی مبتنی بر تقاضای بازار و پیش بینی های بالای فروش نیست ، تنها دلیل آن جلب علاقه شدیدترین و حرفه ای ترین علاقه مندان به یک برند تازه تاسیس مانند جنسیس است. مقامات جنسیس طرفداران واقعی دنیای خودرو را از نظر افرادی که می خواهند ماشین بخرند ، به روز کنند و شخصی سازی کنند ، شناسایی می کنند. با استفاده از این سیاست ، قرار دادن یک موتور چهار سیلندر توربو در کنار سیستم تعلیق استاندارد ، طعمه جادویی برای این افراد است. این مدل مخصوص جنسیس G70 برای این افراد ساخته شده است و آنها واقعاً در تلاش هستند تا شاخص های جانبی را کارآمدتر کنند. اگر این روحیه و سیاست کره ای ها در نمایندگی ها و خدمات پس از فروش وجود داشته باشد ، به زودی برند جنسیس جایگاه مهمی در بین رانندگان خواهد گرفت.

جنسیس G70
در حالی که بیرمنگام بر عدم گزینه های رنگارنگ تأکید می کند ، امروز حضور برخی از آنها اجتناب ناپذیر است. سیستم تعلیق تطبیقی ​​یک مورد از این دست در مدل های اتوماتیک است ، اما نیازی به سفارش آن نیست. در مدل هایی که از سیستم تعلیق تطبیقی ​​استفاده نمی کنند ، حالت های مختلف رانندگی پارامترهایی مانند حساسیت به گاز ، تنظیمات فرمان و صدای اگزوز را تغییر می دهد. یکی از نکات مهم جنسیس G70 ، قابلیت نادیده گرفتن کاملاً سیستم صوتی اگزوز است. کره‌ای ها از این فرصت استفاده کردند تا راننده را در یک مسیر سریعتر هدایت کند ، تا به اصالت و البته به قلب طرفداران دنیای خودرو برسد. با تمام این تفاسیر ، جنسیس G70 در بازار جهانی تنها نیست و مطمئنا بهترین خودروی کلاس خود نیست. آئودی A4 و بیامو سری 3 از بهترین های موجود در بازار است و به گفته بسیاری از کارشناسان ، آلفا رومئو جولیا بهترین خودروی کلاس خود در حال حاضر از این رقابت ها جلوتر است. برای رقابت با رقبای مهم اروپایی ، کره پیشنهادات تضمین شده 3 ساله و 5 ساله ای را ارائه داده است که انتظار نمی رود مزایای مطلق را به همراه داشته باشد. مشکلات شناخته شده با جنسیس G70 شامل توان کم در دنده های سنگین ، صندلی های نه چندان راحت و کشش ضعیف در مدل های اتوماتیک است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی