لوازم یدکی 407

لوازم یدکی 407 . خرید لوازم یدکی 407 . فروش لوازم یدکی 407 . قیمت لوازم یدکی 407 . قطعات 407 . قیمت لوازم یدکی 407

لوازم یدکی 407

لوازم یدکی 407 . خرید لوازم یدکی 407 . فروش لوازم یدکی 407 . قیمت لوازم یدکی 407 . قطعات 407 . قیمت لوازم یدکی 407

فروش انواع لوازم یدکی پژو 407 . لوازم یدکی اصلی 407 . قیمت لوازم مصرفی پژو 407 . خرید قطعات پژو 407 . خرید لنت 407 . خرید بوش طبق 407 . خرید زه سپر 407 . خرید کمک 407 . فروش لوازم یدکی 407 به ضمانت اصالت

  • ۰
  • ۰

آنچه در نگاه اول توجه 407 را به خود جلب می کند ، طراحی جسورانه آن است که تفاوت های ده ساله در طراحی آن با محافظه کار 406 را نشان می دهد. پژو 407 در جلو با یک شیشه جلوی بزرگ و شکل ذوزنقه ای روی سپر آن کاملاً متفاوت از سایر همکلاسی ها است. انتقال از شیشه جلو به سپر یکی از ابتکارات جدید طراحان پژو بود که متعاقباً در مدل های پژو مانند 107 و 307 و حتی به وسایل نقلیه کار پژو اعمال شد. بنابراین این شیشه جلوی عظیم با چراغهای بزرگ و لامپهای خمیده به سمبل محصولات پژو تبدیل شد و پژو سیتروئن PSA از این روش برای شناسایی محصولات خود استفاده خوبی کرد و اکنون اولین روش برای شناسایی پژو یا سیتروئن بدون آرم است. آرم همان پنجره ذوزنقه بزرگ را در سپر خودرو مشاهده کنید.

"کاتالیزور 407"

کاتالیزور  407 بخشی از سیستم اگزوز و خروجی گاز های خودرو است.مبدل کاتالیزوری مورد استفاده در اگزوز اتومبیل ها،کابرد جدیدی از کاتالیزور سطحی است.
البته در فیس لیفت 407 که در سال 2009 آماده ورود به بازار جهانی است ، تنها تغییراتی که در نمای جلوی خودرو ایجاد شده است ، وجود خطوط کرومی افقی و عمودی روی شیشه جلو است که نه تنها خاص نیستند بلکه زیبایی را به خودرو اضافه می کنند ، بلکه اغراق آمیز نیز می کنند. ابعاد شیشه جلو اتومبیل توجه بیشتری را به بیننده جلب می کند و باعث می شود بیننده احساس کند که نمای جلوی خودرو فقط در این بخش ارائه شده است!

"زه سپر 407"

قسمت کرومی رنگ و نوار شکل در دو طرف سپر خودور پژو 407 را زه سپر  407 نامیده اند.

پژو 407
با توجه به پهنای شیشه شیشه جلو ، چراغ های مه شکن جلو به صورت عمودی در دورترین قسمت سپر با شکل هندسی شبه مستطیل شکل قرار دارند ، بنابراین چراغهای جلو به نمای جانبی خودرو نگاه می کنند. چراغ مه شکن نیز باید به وضوح قابل مشاهده باشد که البته این امر نقش مهمی در بالا بردن جلوی خودرو خواهد داشت.

"زه 407"

نوار های کرومی رنگ که جذابیت خودرو را بیشتر و حتی کامل تر می کند که در دو طرف سپر خودرو قرار دارد،که به آن    زه 407 می گویند.
نمای جانبی پژو 407 خودرویی تقریباً بی نظیر در کلاس خود است. مهمترین بخشی که چشم شما را به خود جلب می کند ، بینی کشیده شده از جلو یا آورهنگ است (یعنی فاصله از نوک بینی تا چرخ های جلو). بخشی که در ابتدای ارائه نمایش 407 و سر و صداهای نخستین تصاویر این خودرو سر و صداهای زیادی ایجاد کرده ، توجه علاقه مندان پژو را به خود جلب کرده و انتقادهای زیادی را به همراه داشته است ، اما اگر با دقت به خودرو نگاه کنید ، با توجه به طراحی هنری این قسمت ، زیبایی خودرو کم نمی شود ، این انتقاد از بین می رود و ناپدید می شود.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی