لوازم یدکی 407

لوازم یدکی 407 . خرید لوازم یدکی 407 . فروش لوازم یدکی 407 . قیمت لوازم یدکی 407 . قطعات 407 . قیمت لوازم یدکی 407

لوازم یدکی 407

لوازم یدکی 407 . خرید لوازم یدکی 407 . فروش لوازم یدکی 407 . قیمت لوازم یدکی 407 . قطعات 407 . قیمت لوازم یدکی 407

فروش انواع لوازم یدکی پژو 407 . لوازم یدکی اصلی 407 . قیمت لوازم مصرفی پژو 407 . خرید قطعات پژو 407 . خرید لنت 407 . خرید بوش طبق 407 . خرید زه سپر 407 . خرید کمک 407 . فروش لوازم یدکی 407 به ضمانت اصالت

  • ۰
  • ۰

هیوندای ورنا ، یکی از باکیفیت ترین اتومبیل های موجود در بازار ، اولین بار در سال 1994 معرفی شد و در بازارهای جهانی با عنوان هیوندای اکسل و اکسنت هم شناخته می شود. هیوندای اکسنت ، تولید کننده خودروهای نسل دوم در راین ، خودرو را جایگزین کرد و وارد بازار ایران شد. نظرات و ایده های زیادی در رابطه با طراحی هیوندای ورنا وجود دارد و این سلیقه عموم مردم را نشان می دهد که آیا هیوندای ورنا ماشین زیبایی است یا خیر ، اما لحظاتی مانند طراحی بزرگ چراغهای جلو و چراغهای عقب ، طراحی ناسازگار شیشه جلو با سایر جزئیات خودرو ، خطوط برجسته و ... یکی از اصلی ترین نقاط ضعف در طراحی هیوندای ورنا است که چهره هیوندای ورنا را برای افراد کمی عجیب می کند.
در فضای داخلی هیوندای ورنا ، پایه اصلی طراحی بر پایه سادگی استوار است ، اما در عین حال ، طراحی داخلی زیبا است و فضای داخلی خودرو بسیار کاربردی است و شما در آن احساس راحتی می کنید. قیمت یک هیوندای ورنا در طراحی و نصب بسیار بالاست و کیفیت مواد به کار رفته در کابین نسبتاً مناسب و بالاتر از کیا ریو یا تندر 90 است.

هیوندا ورنا

          هیوندای ورنا صندلی راحتی دارد و ارگونومی خوبی دارد اما از نظر اندازه هیوندای ورنا برای سرنشینان عقب کمی کوچک است ، اما به راحتی 4 مسافر نیم قد را در هیوندای ورنا جای می دهد. از نظر عایق صدا ، هیوندای ورنا نیز مناسب است ، اما صدای نیروی محرک خودرو با سرعت زیاد وارد اتاق می شود. هیوندای ورنا از نظر امکاناتی مانند کیا ریو خودرویی ساده است و از ویژگی های زیادی برخوردار نیست ، اما هیوندای ورنا از نظر کیفیت ساخت بسیار خوبی است که همه این مشکلات را در بر می گیرد.
باران برای جلب رضایت بیشتر مشتریان ، هیوندای ورنا را در بازار با دو نوع کشش و گیربکس معرفی کرد. در سال های اولیه تولید هیوندای ورنا ، این خودرو با ظرفیت موتور 1495 سی سی به بازار آمد. ببینید ، که دارای کوسن و کارایی بسیار کمی بود و یکی از دلایل اصلی محبوبیت هیوندای ورنا بود. این موتور چهار سیلندر هیوندای ورنا خطی است ، دارای 12 سوپاپ و توانایی 90 اسب بخار را دارد. در 5500 دور در دقیقه و گشتاور 129 نیوتن متر در 3000 دور در دقیقه.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی