لوازم یدکی 407

لوازم یدکی 407 . خرید لوازم یدکی 407 . فروش لوازم یدکی 407 . قیمت لوازم یدکی 407 . قطعات 407 . قیمت لوازم یدکی 407

لوازم یدکی 407

لوازم یدکی 407 . خرید لوازم یدکی 407 . فروش لوازم یدکی 407 . قیمت لوازم یدکی 407 . قطعات 407 . قیمت لوازم یدکی 407

فروش انواع لوازم یدکی پژو 407 . لوازم یدکی اصلی 407 . قیمت لوازم مصرفی پژو 407 . خرید قطعات پژو 407 . خرید لنت 407 . خرید بوش طبق 407 . خرید زه سپر 407 . خرید کمک 407 . فروش لوازم یدکی 407 به ضمانت اصالت

  • ۰
  • ۰

407 به دلیل داشتن عملکرد رانندگی و انعطاف پذیری و همچنین به دلیل تاریخ طولانی و موفقیت آمیز پژو های مدل 4 که از سال 1934با مدل 401 آغاز شد ، بسیار مشهور است.
این ماشین از فولاد ویژه ای که براساس سفارشی سازی ، حجم و کارایی طراحی شده است ، معرفی کرد پژو طرح 407 را مبتنی بر ارزیابی خودرو از مهمترین مشتریان قرار داد: ترکیبی از فناوری با سادگی و رانندگی هیجان انگیز.
یکی از اصلی ترین جاذبه های 407 ظاهر گربه ای آن است ، با شیشه جلو اتومبیل تهاجمی ، کج ، کج ، لاستیک های عقب و سفت و سخت که دارای ویژگی های منحصر به فردی است. طراحی منحصر به فرد جلوی اتومبیل با ورودی هوا که کاملاً با مشخصات فنی و طراحی منحصر به فرد در هم آمیخته است ، تصویری پویا از 407 به شما می دهد.

"سپر عقب 407"

سپر  عقب  407 قسمتی از خودرو است که زیبایی آن را کامل می کند.اگرسپر عقب خودرو نباشد خودرو زیبایی خود را از دست می دهد.
ویژگی های دینامیکی ، از جمله انعطاف پذیری در جاده ، نتیجه پیشرفت های فنی است که هم برای رانندگی و هم برای فرمان مفید است.
همچنین مدل 407 کوپه آخرین مدل 407 است که به بازار عرضه شده است.
این خودرو جدید با ظاهری براق و جذاب ، به دلیل انعطاف پذیری فوق العاده در جاده ، الگویی برای گرند تورر مدرن است.

پژو 407
در ایران مقرر شد سالن 407 با موتور بنزینی 2 لیتری در گیربکس های مختلف اتوماتیک و گیربکس راه اندازی شود.
از نظر برتر بودن در استفاده ، این ماشین به طور معمول از ایمنی بالا ، رانندگی فعال و راحتی بسیار بالا برخوردار است. مطابق با الزامات مشتریان ، پژو با افزایش موقعیت خود ، تعداد درخواستها را افزایش داده است.

"سپر جلو 407"

سپر  جلو  407 مانند سپر عقب زیبایی خودرو را کامل تر می کند که اگر این قسمت از سپر نبود خودرو زیبایی نداشت.
تجهیزات جدید مانند سنسور درایو جلویی باعث شده است تا در دنیای خودرو به دلیل سهولت در استفاده و استفاده پویا ، آن را مشهور کند.
در سراسر جهان ، این اتومبیل با موتورهای چهار و شش سیلندر جدیدترین فناوری موجود را نشان می دهد. به خصوص مدل های دیزلی HDi ، محبوب ترین موتور در سری 407 است.
تقویت سبک بدن
در جلو دو مدل به نام های سالن 407 و ایستگاه (SW) قرار دارند که دارای هوای مختلفی هستند.

"پمپ بنزین 407"

هنگامی که استارت میزنیم          پمپ ینزین  407 فعال و تحت فشار قرارمی گیرد که در بعضی از اتومبیل ها با صدایی همراه خواهد بود.
پنل های جانبی مشکی طرحی جدید را ارائه می دهند که با خطوط باریک در هم می آمیزد. شیشه جلو اتومبیل خمیده کمی ، ورودی هوا به همان روش معرفی شده است. شیشه جلو از سه نوار افقی کرومی و صلیب نوارهای عمودی ساخته شده است. به دلیل سطح مقطع و شیب ، نور جذب می شود و پنجره جلوه خاصی به خود می گیرد ، به طوری که قطعات مکانیکی بدون اثر جانبی خنک کننده کمتر به چشم می آیند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی