لوازم یدکی 407

لوازم یدکی 407 . خرید لوازم یدکی 407 . فروش لوازم یدکی 407 . قیمت لوازم یدکی 407 . قطعات 407 . قیمت لوازم یدکی 407

لوازم یدکی 407

لوازم یدکی 407 . خرید لوازم یدکی 407 . فروش لوازم یدکی 407 . قیمت لوازم یدکی 407 . قطعات 407 . قیمت لوازم یدکی 407

فروش انواع لوازم یدکی پژو 407 . لوازم یدکی اصلی 407 . قیمت لوازم مصرفی پژو 407 . خرید قطعات پژو 407 . خرید لنت 407 . خرید بوش طبق 407 . خرید زه سپر 407 . خرید کمک 407 . فروش لوازم یدکی 407 به ضمانت اصالت

  • ۰
  • ۰

معرفی خودرو دامای X7

در این مقاله به معرفی دامای X7 می پردازیم ، همچنین آن را با کراس اوورهای مشابه مانند S7 و تیگو 7. محصولات مارک دامای توسط زوتی چین تولید و توسط یاران خودرو مقایسه می کنیم.
با نگاهی گذرا به چند سال گذشته ، به این نتیجه رسیدیم که تمایل به شاسی بلند یا به اصطلاح افزایش خرید کراس اوور ، در ایران رو به رشد است و همچنین رشد چشمگیری در بازار جهانی دارد. طبق آمار رسمی ، بزرگترین پیشنهاد چینی در این کشور به جک S5 و امویام X33 اختصاص داده شده است که هر دو در کلاس متقاطع قرار دارند. چنین شرایطی شرکت کنندگان در بازار را ترغیب به واردات خودرو از این گروه می کند.
حدود 12 سال پیش ، زوتای در چین تأسیس شد. این گروه صنعتی کاملاً خصوصی است و تحت نام تجاری کامل بین المللی خودرو زوتیه در شرق چین و شهر ژجیانگ فعالیت می کند. اگرچه برند زوتای جوان و بی نظیر به نظر می رسد ، اما اکنون 15 نوع ماشین مختلف از جمله 9 کراس اوور ، سه مدل سدان و سه محصول کوچک شهری تولید می کند. این شرکت رتبه اول در کیفیت محصول را دارد. از طرف شرکای برندهای خارجی از جمله تویوتا ، دیهاتسو و فیات نیز قدردانی می شود. با نگاهی به محصولات مختلف زوتیه ، متوجه می شویم که ضعف در طراحی این مارک نسبت به سایر خودروسازان چینی کمتر است ، زیرا مدیران مدل سازی زوتای در اولویت قرار گرفته اند و در بسیاری از موارد از جمله آریو S300 مونتاژ می شوند. سایپا آنها حق استفاده از یک بستر معتبر را خریداری کردند.

دامای X7
خودروسازان چینی برند خود را به تقلید از لکسوس ، آکورا و اینفینیتی ، مارک های لوکس به ترتیب تویوتا ، هوندا و نیسان گسترش داده اند. زوتی چین نیز صاحب برند دامای است که از نظر کیفیت ساخت و قیمت نسبت به سایر محصولات این گروه خودرویی در رده بالاتری قرار دارد. X5 و X7 مدل های نسبتاً جدیدی در سبد زوتی و هر دو کراس اوور هستند. دامای X7 بزرگترین محصول خودروساز چینی است و در سال 2017 به بازار جهانی معرفی شد. زوتی سعی دارد با تولید X7 حضور پررنگی در خارج از چین ایجاد کند.
یاران خودرو اروند که در سال 2015 تأسیس شد و واردات اتومبیل ها را در منطقه آزاد اروند آغاز کرد ، واردکننده محصولات برند دایمی به ایران می شود. لازم به توضیح است که دفتر مرکزی این شرکت در تهران فعالیت می کند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی