لوازم یدکی 407

لوازم یدکی 407 . خرید لوازم یدکی 407 . فروش لوازم یدکی 407 . قیمت لوازم یدکی 407 . قطعات 407 . قیمت لوازم یدکی 407

لوازم یدکی 407

لوازم یدکی 407 . خرید لوازم یدکی 407 . فروش لوازم یدکی 407 . قیمت لوازم یدکی 407 . قطعات 407 . قیمت لوازم یدکی 407

فروش انواع لوازم یدکی پژو 407 . لوازم یدکی اصلی 407 . قیمت لوازم مصرفی پژو 407 . خرید قطعات پژو 407 . خرید لنت 407 . خرید بوش طبق 407 . خرید زه سپر 407 . خرید کمک 407 . فروش لوازم یدکی 407 به ضمانت اصالت

  • ۰
  • ۰

می توان گفت 407 در زمان خود بی نظیر بود و حتی پس از گذشت سالها بسیار زیبا و متفاوت به نظر می رسد. اما به هر حال نباید فراموش کنیم که در هنگام رونمایی 407 اتومبیل زیبا از جمله هیوندای سوناتا یا نیسان ماکسیما در بازار داخلی حضور داشتند که این امر مهمان فرانسوی های ما را دشوار کرده است.
طراحی داخلی
وقتی وارد سالن می شویم ، فضایی دنج و صمیمی پیدا می کنیم که به نظر می رسد در سال 2019 پیرمرد است اما با توجه به سن ماشین ، به راحتی نمره قابل قبولی می گیرد. البته سادگی فرمان و شیرهای تهویه قابل تنظیم در این میان می تواند پژو را مقصر بودن در برخی مناطق مقصر بدانند یا بگویند کابین خودرو بین اسپرت و کلاسیک مخلوط شده است. به طور کلی اما نشستن در پژو 407 منطقی است و کیفیت قابل قبول از مواد مورد استفاده در کنار ارگونومی صندلی ها و بهینه اختیاری ، فضای داخلی را تا حدودی لوکس جلوه می دهد. صندلی عقب نیز مناسب است.

پژو 407

البته به دلیل داشتن چرخ های چرخ نسبتاً طولانی و چرخ های چرخ نسبتاً طولانی ، مسیرهای بیشتری را انتظار داشتیم ، اما اکنون می توانیم حساب های مربوط به خانواده را در پژو 407 باز کنیم. علاوه بر این ، اندازه صحیح صندلی عقب حرکت را آسان تر می کند.
نکته مثبت دیگر ، طراحی متفکر لولا درب است که در محفظه داخلی جعبه فضای خاصی ایجاد نمی کند ، بنابراین هنگام بسته شدن جعبه مشکلی در لولا درب نداریم.

"زه سپر عقب 407"

زه سپر عقب 407 یکی دیگر از زه های موجود بر روی سپر 407 است که به رنگ کروم است و در قسمت عقب خودرو نصب شده تا زیبایی خودرو را تکمیل کند.

"بوش طلق 407"

بوش طلق 407 برای اتصال قطعات مختلف سیستم تعلیق استفاده می شود.قطعاتی که با بوش به هم وصل می شود فقط در یک جهت می تواند حرکت کند.

"دسته موتور 407"

دسته موتور 407 یکی از مهم ترین و شناخته شده ترین تکیه گاه درون خودرو است.دسته موتورها در بالا و پایین و یا در دو طرف موتور قار می گیرد.چون پیشرانه را به شاسی ارتباط میدهد،از لرزش و تکان خوردن آن نیز جلوگیری می کند.
گزینه های بهداشت و ایمنی
شاید در زمان ما ، وقتی رادارهای مختلف و سیستم پارکینگ ، کوله پشتی هوشمند و غیره وجود دارد. اما جالب است بدانید که پژو یکی از کاملترین گزینه های موجود در بازار داخلی در آن زمان بود که دارای گزینه های جذاب از قبیل چراغهای اتوماتیک ، برف پاک کن های هوشمند ، آینه های مرکز الکتروکرومیک ، آینه های کنار تاشو برقی ، سنسورهای پارکینگ جلو و عقب بود. ، کروز کنترل ، تهویه مطبوع اتوماتیک دو کانال با یک پوشش صندلی عقب جداگانه و ... باعث رفاه حال راننده و مسافران می شود.
از ویژگی های ایمنی می توان به ترمزهای ABS و EBD ، سیستم ترمز دستی EBA ، کنترل کشش و پایداری هوشمند ، 6 کیسه هوا و غیره اشاره کرد که حتی در برخی از محصولات مدرن ما مانند سراتو سایپا یافت نمی شود که وجود ندارد. این ESP است! "آنها خوب به نظر می رسند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی