لوازم یدکی 407

لوازم یدکی 407 . خرید لوازم یدکی 407 . فروش لوازم یدکی 407 . قیمت لوازم یدکی 407 . قطعات 407 . قیمت لوازم یدکی 407

لوازم یدکی 407

لوازم یدکی 407 . خرید لوازم یدکی 407 . فروش لوازم یدکی 407 . قیمت لوازم یدکی 407 . قطعات 407 . قیمت لوازم یدکی 407

فروش انواع لوازم یدکی پژو 407 . لوازم یدکی اصلی 407 . قیمت لوازم مصرفی پژو 407 . خرید قطعات پژو 407 . خرید لنت 407 . خرید بوش طبق 407 . خرید زه سپر 407 . خرید کمک 407 . فروش لوازم یدکی 407 به ضمانت اصالت

  • ۰
  • ۰

امروز که قیمت خودرو در حال افزایش است ، حتی خرید یک اتومبیل چینی اتوماتیک برای بسیاری دشوار شده است و عده ای نیز هستند که خرید کالاهای چینی را با قیمت های جدید منطقی نمی دانند.
اگرچه افزایش قیمت نمادی از اقتصاد کشور است و براساس محاسبات و اسناد موجود ، بخش قابل توجهی از این افزایش قیمت با پشتیبانی منطقی و اقتصادی انجام شده است ، اما سازگاری بیشتر مشتریان بازار با قیمت های جدید خودرو بسیار دشوار و در هر بازه قیمتی است. اکثر خریداران قیمت های ذکر شده برای اتومبیل های مختلف را بسیار واقعی می یابند.
بنابراین ، امروز می بینیم که بازار خودروهای دست دوم تا حدودی کوچکتر از بازار خودروی صفر کیلومتر است و بسیاری به دنبال اتومبیل اتوماتیک و غیر چینی با بودجه کمتر از 100 میلیون نفر هستند. اگرچه با چنین بودجه ای می توانیم به سدانهای صفر کیلومتری چینی مانند دانگ فنگ H30 کراس ، جک J4 و جیلی GC6 برویم ، اما برخی از خریداران خودرو نمی خواهند برای این خودروها قیمتی در محدوده 90 تا 100 میلیون نفر بپردازند. ،
امروز می خواهیم خودرویی را با این گروه از مشتاقان زحمتکش معرفی کنیم که بسیاری از افراد اکنون آن را به یاد نمی آورند ، بنابراین آنها هرگز اتومبیلی اتوماتیک و استفاده شده را نمی خرند.

هیوندا ورنا
هیوندا ورنا اتوماتیک یک اتومبیل است که امروز در مقایسه با بسیاری از گزینه های دیگر موجود در بازار از 65 تا 100 میلیون تومان ارزش خرید دارد. ورنا در نیمه دوم دهه 1980 وارد خط تولید خودروسازان رجن شد. این خودرو مجهز به موتور 1.6 لیتری با 106 اسب بخار است. گشتاور 148 نیوتن متر و گیربکس اتوماتیک چهار سرعته ، دروازه پله ها و در دسترس آزادانه ، قدرت چرخ های جلوی ورنا را تأمین می کند.
اگرچه دانش فنی ورنا اتوماتیک به دهه 1990 باز می گردد ، اما واقعیت این است که این سدان قدیمی با سوخت مناسب از نظر کشش و دقت انتقال اتوماتیک بسیار بهتر از پژو 206 ، پژو 207i ، جلی GC6 است. دونگ فنگ H30 دارای اتصال متقاطع و اتصال J4 است. این بدان معنی نیست که مشخصات فنی خودروهای ذکر شده چینی بد است. بلکه این بدان معناست که با تکنولوژی هیوندا 1999 ، ورنا می تواند با مدل صفر مایل یا مدل بالاتر رقابت کند و حتی از نظر دقت گیربکس این مورد بیشتر مشتریان ایرانی را خوشحال می کند. البته انتقال خودکار استپ گیت مشکلی است که به راحتی از دوران ورنا صحبت می کند و از طرف دیگر همزمان با تولید در ایران ، دارندگان خودرو احساس مدرن نمی کردند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی