لوازم یدکی 407

لوازم یدکی 407 . خرید لوازم یدکی 407 . فروش لوازم یدکی 407 . قیمت لوازم یدکی 407 . قطعات 407 . قیمت لوازم یدکی 407

لوازم یدکی 407

لوازم یدکی 407 . خرید لوازم یدکی 407 . فروش لوازم یدکی 407 . قیمت لوازم یدکی 407 . قطعات 407 . قیمت لوازم یدکی 407

فروش انواع لوازم یدکی پژو 407 . لوازم یدکی اصلی 407 . قیمت لوازم مصرفی پژو 407 . خرید قطعات پژو 407 . خرید لنت 407 . خرید بوش طبق 407 . خرید زه سپر 407 . خرید کمک 407 . فروش لوازم یدکی 407 به ضمانت اصالت

  • ۰
  • ۰

به عنوان بخشی از برنامه لاس وگاس ، مرسدس بنز از جدیدترین شاسی بلند لوکس خود با نام GLS580 رونمایی کرد.
چند هفته از افتتاح مرسدس بنز جدید GLS در نیویورک گذشته است. مرسدس بنز این خودرو را به عنوان لوکس ترین شاسی بلند معرفی کرد. در طی یک نمایش جاده ای اخیر در فاصله 2 مایلی غرب لاس وگاس ، مرسدس بنز شاسی بلند خود را در خارج از جاده نشان داد. دکتر آندرس زیگان ، مدیر شاسی و توسعه خودرو در مرسدس بنز ، و مدیر پروژه استفانی اشمیتز نیز در این برنامه شرکت کردند.
هدف اصلی مرسدس بنز برای چنین برنامه ای نشان دادن قابلیت های خارج از جاده GLS بود. مرسدس بنز همچنین می خواهد عملکرد کنترل بدنه جدید ای-اکتیو و پیشرانه تمام چرخ خود را بهبود ببخشد. سیستم کنترل بدن ای-اکتیو یک فناوری کاملاً جدید است که برای اولین بار در مرسدس بنز GLE 4 معرفی شد. زیگان و اشمیت گفتند که هدف اصلی تیم آنها ایجاد یک ماشین راحت است. کلاس مرسدس بنز به عنوان کارایی بالا. با تشکر از پیشرانه تمام چرخ و سیستم تعلیق جدید ، GLS تقریباً در هر شرایطی خوب کار می کند.

مرسدس بنز GLS

مرسدس بنز می داند که بسیاری از خریداران این مدل مانند خریداران کلاس J و رنجر با ماشین خود به مراتب به کویر نمی روند بلکه سعی می کنند به مشتریان ثابت کنند که این ماشین توانایی انجام کار را دارد.
مانند نسل قبلی GLS ، این مدل همچنین در کارخانه مرسدس بنز آلاباما تولید می شود ، جایی که GLE جدید و مرسدس بنز C-کلاس W نیز مونتاژ می شوند.مسعود مرسدس GLS در دو نسخه بعدی اواخر امسال ، GLS 450 و GLS580 عرضه خواهد شد. . نسخه AMG پس از مدتی اعلام می شود ، اما هیچ اطلاعی در دست نیست. GLS450 از یک توربوشارژر 4 سیلندر در محدوده فنی خود استفاده می کند ، قادر به ایجاد گشتاور 2 اسب بخار است. و 2 نیوتن متر GLS580 از یک موتور دو سیلندر V8 با یک موتور 2 لیتری با قدرت 2 اسب بخار استفاده می کند. و 1 نیوتن متر گشتاور. هر دو مدل GLS دارای یک سیستم ترکیبی EQ بوست 4V هستند. مرسدس بنز ابتدا سیستم EQ بوست  را روی یک اتومبیل چهار سیلندر معرفی کرد. استفاده از این سیستم ترکیبی باعث کاهش مصرف سوخت خودرو می شود. مصرف سوخت مدل جدید پایین تر از مدل قبلی است که به موتور 2.0 لیتری V8 مجهز شده است. همه مدل های GLS همچنین به گیربکس اتوماتیک دو سرعته اتوماتیک و گیربکس مجهز هستند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی