لوازم یدکی 407

لوازم یدکی 407 . خرید لوازم یدکی 407 . فروش لوازم یدکی 407 . قیمت لوازم یدکی 407 . قطعات 407 . قیمت لوازم یدکی 407

لوازم یدکی 407

لوازم یدکی 407 . خرید لوازم یدکی 407 . فروش لوازم یدکی 407 . قیمت لوازم یدکی 407 . قطعات 407 . قیمت لوازم یدکی 407

فروش انواع لوازم یدکی پژو 407 . لوازم یدکی اصلی 407 . قیمت لوازم مصرفی پژو 407 . خرید قطعات پژو 407 . خرید لنت 407 . خرید بوش طبق 407 . خرید زه سپر 407 . خرید کمک 407 . فروش لوازم یدکی 407 به ضمانت اصالت

  • ۰
  • ۰

سیستم تعلیق عقب از نوع دیفرانسیل تمام اتومبیل (شبیه به رانگلر) است که باعث می شود گلادیاتور یک خودروی بسیار ویژه در این کلاس باشد ، زیرا سایر وانتهای موجود در کلاس از فنرهای شمش استفاده می کنند. جیپ همچنین برخی از تنظیمات تعلیق را در مدل گلادیاتور انجام داده است و می توان در جاده نسبت به مدل رانگلر از امتیاز بهتری برخوردار بود. با داشتن شاسی محکم ، گلادیاتور اتومبیل نرم و راحت است.
جیپ گلادیاتور در حال حاضر با موتور 4.6 لیتری V6 با 6 اسب بخار در بازار موجود است. و 5 نیوتن متر گشتاور. میزان مصرف سوخت این خودرو در شهر 6 لیتر ، گیربکس اتوماتیک 2.7 لیتر ، 2.8 لیتر در جاده و 2.0 لیتر ترکیبی هر 2 کیلومتر است. با داشتن جعبه دنده دستی شش سرعته ، می توانید تقریباً یک لیتر از مصرف سوخت کمتری در تست های بالا انتظار داشته باشید. گلادیاتور V6 قدرتمند است و به خودرو این امکان را می دهد تا بارهای حداکثر 2.8 تن را به خود جلب کند و تا 6 کیلوگرم فضای حمل بار را حمل کند ، که هر دو از نظر کلاس در حد مطلوبی هستند و خودرو دیگر نمی تواند با گلادیاتور رقابت کند. مشخصات عمومی خودرو بسیار خوب و رضایت بخش است ، اما موتورهای مدرن توربو بعید به نظر می رسد که پاسخ خوبی داشته باشند.

جیپ گلادیاتور
گلادیاتور همچنین با موتور 4 لیتری توربوشارژ در دسترس است که برخی موتور V6 را ترجیح می دهند. یک موتور دیزلی 4 لیتری نیز برای گلادیاتور موجود است که می تواند 2 اسب بخار را توسعه دهد. و 5 نانومتر گشتاور متوسط ​​متوسط ​​را فراهم می کند ، اما هنوز منتشر نشده است.
با وجود مزایای بسیاری ، گلادیاتور جیپ است و قابلیت های خارج از جاده خود را نشان می دهد. این مدل در انواع رندلر فروخته شده موجود است. گلادیاتور جیپ از محورهای جلو و عقب دانا 44 استفاده می کند. این چشمه ها نیز از مارک Fox بوده و قطر آن 5 میلی متر است. سرانجام ، ما شاهد گیربکس دو سرعته جیپ لانگلردر این خودرو هستیم.
انواع اسپرت و ابرلند گلادیاتور نیز به وسایل اضافی خارج از جاده مجهز شده اند. این تجهیزات شامل چهار چرخ محرک ، نسبت دنده 2: 1 و لاستیک های تمام فصلی است. روبیکون همچنین یک سیستم تمام وقت درایو را با نسبت دنده 2: 1 ، دیفرانسیل لغزش محدود الکترونیکی برای محورهای جلو و عقب ، لاستیک های آلیاژی فالکون 2 اینچی ، فلپ های گل گسترده تر و دوربین جلو ارائه می دهد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی