لوازم یدکی 407

لوازم یدکی 407 . خرید لوازم یدکی 407 . فروش لوازم یدکی 407 . قیمت لوازم یدکی 407 . قطعات 407 . قیمت لوازم یدکی 407

لوازم یدکی 407

لوازم یدکی 407 . خرید لوازم یدکی 407 . فروش لوازم یدکی 407 . قیمت لوازم یدکی 407 . قطعات 407 . قیمت لوازم یدکی 407

فروش انواع لوازم یدکی پژو 407 . لوازم یدکی اصلی 407 . قیمت لوازم مصرفی پژو 407 . خرید قطعات پژو 407 . خرید لنت 407 . خرید بوش طبق 407 . خرید زه سپر 407 . خرید کمک 407 . فروش لوازم یدکی 407 به ضمانت اصالت

  • ۰
  • ۰

فولکس واگن گلف R مدل 4 یکی از بهترین هاچ بک های ورزشی در بازار جهانی است.
نسل هفتم فولکس واگن گلف امروز در بازار محبوب است. قدرتمندترین مدل اتومبیل ، گلف ، یکی از قدرتمندترین هاچ بک های موجود در بازار امروز است. فولکس واگن گلف R خودرویی است که اگرچه ساده و کاربردی است ، مانند مدل های معمولی گلف ، از تحرکی مشابه اسپرت برخوردار است و این ترکیب عملکرد و عملکرد باید ویژگی اصلی گلف R باشد که از نوع R بالاتر است GTI در بین مدل های گلف.
گلف R از پیشرانه معروف EA888 استفاده می کند. این موتور 5 لیتری 5 سیلندر TSI توربو تا 6 اسب بخار نیرو می بخشد. البته قدرت این مدل در سالهای اخیر 6 اسب بخار بود ، اما برای رعایت استانداردهای جدید انتشار اروپا ، فولکس واگن مجبور شد قدرت را کاهش دهد. گلف R از یک گیربکس هفت سرعته دو کلاچ برای هدایت چرخ ها استفاده می کند و این خودرو دیگر با گیربکس دستی در دسترس نیست.

فولکس
موسیقی متن فیلم موتور گلف R به ویژه در نسخه های مجهز به کیت اگزوز اصلاح شده بسیار جذاب است ، زیرا بین هیوندا i30N و آئودی S3 قرار دارد.
گیربکس DSG استفاده شده در این هاچ بک در گذشته در بسیاری از محصولات فولکس واگن دیده شده بود. این گیربکس با وجود سرعت کار بسیار بالا ، گاهی کند می شود. جعبه دنده دستی شش سرعته فولکس واگن گلف یکی از بهترین های موجود در بازار بود و حذف گلف جدید R بسیار ناامید کننده برای بسیاری خواهد بود.
پیشرانه EA888 بسیار انعطاف پذیر است و در چندین محصول گروه فولکس واگن از جمله پورشه ماکان و آتیکا صندلی استفاده می شود. فولکس واگن در مدلهای مختلف بسته به کلاس خودرو و شاسی ، فقط پارامترهای حرکتی را تغییر می دهد.
فولکس واگن گلف R علاوه بر رینگ های بزرگ 5 اینچی از چشمه های فعال استفاده می کند که روی فرمان تأثیر مثبت می گذارد. با وجود چرخ و لاستیک های بزرگ ، این خودرو در شرایط ملایم رانندگی همچنان راحت و راحت باقی می ماند ، اما بدنه حرکت زیادی ندارد.
در کابین R گلف ، بسیار شبیه بقیه خانواده گلف بازان است. به جای پنل معمولی ، درایور از یک صفحه نمایش 5.5 اینچی با وضوح بالا استفاده می کند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی