لوازم یدکی 407

لوازم یدکی 407 . خرید لوازم یدکی 407 . فروش لوازم یدکی 407 . قیمت لوازم یدکی 407 . قطعات 407 . قیمت لوازم یدکی 407

لوازم یدکی 407

لوازم یدکی 407 . خرید لوازم یدکی 407 . فروش لوازم یدکی 407 . قیمت لوازم یدکی 407 . قطعات 407 . قیمت لوازم یدکی 407

فروش انواع لوازم یدکی پژو 407 . لوازم یدکی اصلی 407 . قیمت لوازم مصرفی پژو 407 . خرید قطعات پژو 407 . خرید لنت 407 . خرید بوش طبق 407 . خرید زه سپر 407 . خرید کمک 407 . فروش لوازم یدکی 407 به ضمانت اصالت

  • ۰
  • ۰

پیشرانه و سیستم انتقال نیرو
یکی از بزرگترین ضعف های پژو 407 احتمالاً این است که شما باید زیر آن را جستجو کنید. جایی که یک موتور دو لیتری جوی با ظرفیت 143 اسب بخار است گشتاور 200 نیوتن متر متناسب است و خیلی از رقبا قیمت آن را نمی گوید. البته اگر به مقادیر رسمی شتاب از 0 تا 100 کیلومتر در ساعت ، گیربکس و مدل اتوماتیک که به ترتیب اعداد 9.1 و 10.5 ثانیه را نشان می دهیم نگاه کنیم متوجه می شویم که راندمان کلی خودرو چندان بد نیست. و اینکه با وجود وزن کم ، پژو توانست در برابر گشتاور مقاومت کند. برای دستیابی به شتاب قابل قبول.

"کمک 407"

کمک  407 یک قطعه مکانیکی است که در کنار و نزدیکی چرخ ها قرار می گیرد و وظیفه ی آن این است که نوسانات ایجاد شده در فنر خودرو را کنترل می کند.
اما واقعیت این است که در آن زمان در بازار بسیاری از 407 رقبای قیمت با موتورهای بزرگتر فروخته می شدند و در نتیجه جای خالی مدل 6 سیلندر مدل 407 بسیار قابل توجه بود.
علاوه بر این ، قدرت نیمه اتوماتیک پژو 407 بیشتر مربوط به مدل دنده است و در مدل اتوماتیک گیربکس 4 سرعته و فاصله نسبتاً زیاد بین نسبت ها ، شتاب و کلاچ در سطح متوسط ​​است.
به طور خلاصه ، توان و قابلیت های حرکتی 407 برای اندازه موتور و استفاده از ماشین خانوادگی کافی است ، اما این امر نیازهای دوستداران شتاب و سرعت را برآورده نمی کند.

"کمک فنر 407"

یکی از مهم ترین قسمت های خودرو سیتم تعلیق آن است که این سیستم از اجزایی مانند سینک ، فنرها ، کمک فنر ها و... تشکیل شده است. کمک فنر 407 که در نزدیکی چرخ ها قرار دارد و وظیفه آن کنترل نوسانات ایجاد شده در فنر خودرو را کنترل کند.

پژو 407
تجربه رانندگی
سرانجام ، با شروع موتور ، ما برای آزمایش عملی آماده هستیم. در چرخ ، نمای کلی پنجره ها از لحاظ دید سایر خودروها و پیاده ها (نقاط کور) خوب است ، اما طول و فرم آیرودینامیکی بینی ، تخمین اندازه جلوی خودرو را دشوار می کند. علاوه بر این فاصله زیاد بین دماغه و محل قرارگیری چرخ های جلو و ارتفاع نسبتاً کم خودرو باعث برخورد آن با یک میز یا زمین در هنگام پارکینگ یا عبور از رمپ ها در قسمت پایین سپر شده است. ،
فرمان پژو 407 به کمک یک سیستم دستیاری برقی هموار می چرخد ​​و از حس دقت و کنترل خوبی به راننده می دهد.

"کمک فنر جلو 407"

همان طور که می گوییم           کمک فنر  جلو  407 معلوم است که این فنر ها در قسمت جلوی خودرو قرار دارد.این کمک فنرها از ضربه خوردن به خودرو جلو گیری می کند.

سیستم تعلیق نیز به راحتی قابل برداشت است و لرزش معمول در کابین به هیچ وجه خشک و آزار دهنده نیست. علاوه بر این ، تعلیق صحیح پژو 407 علاوه بر کیفیت سواری مطلوب ، باعث برخورداری از رفتار رانندگی قابل قبول نیز می شود و این مشکل به همراه سیستم های هوشمند کنترل پایداری ، رانندگی را ساده تر کرده است. فقط حیف است که هنگام شتاب ، شتاب دهنده نیرویی را که انتظار داریم احساس نکند ، در غیر این صورت می توانیم از یک سواری هیجان انگیز اما راحت لذت ببریم.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی