لوازم یدکی 407

لوازم یدکی 407 . خرید لوازم یدکی 407 . فروش لوازم یدکی 407 . قیمت لوازم یدکی 407 . قطعات 407 . قیمت لوازم یدکی 407

لوازم یدکی 407

لوازم یدکی 407 . خرید لوازم یدکی 407 . فروش لوازم یدکی 407 . قیمت لوازم یدکی 407 . قطعات 407 . قیمت لوازم یدکی 407

فروش انواع لوازم یدکی پژو 407 . لوازم یدکی اصلی 407 . قیمت لوازم مصرفی پژو 407 . خرید قطعات پژو 407 . خرید لنت 407 . خرید بوش طبق 407 . خرید زه سپر 407 . خرید کمک 407 . فروش لوازم یدکی 407 به ضمانت اصالت

  • ۰
  • ۰

ورنا کوچکترین و ارزانترین مدل خودروی هیوندای است که در طول سال پس از تغییرات کلی ایجاد شده در ظاهر آن ، دستخوش تغییرات قابل توجهی نشده است. تغییرات در سال 5 شامل تغییر در ظاهر هود ، گلگیرها ، چراغهای جلو و چراغهای روشنایی است. ورنا یک خودروی پیشرانه‌ی کره‌ای است که آخرین بار در ششمین سال ساخت آن ساخته شده است. این خودرو با نام واقعی هیوندای اکسنت در کارخانه هیوندا طراحی شده و در کشور ما تحت هیوندای ورنا مونتاژ شده است.
در 5 مدل سال ، سیستم ترمز ضد قفل ورنا به عنوان یک خودرو اصلاح شده گنجانده شده است.
ارزیابی داخلی ورنا:
در ورنا پنج اتاق وجود دارد اما فضای جلو محدود و ورودی ماشین کوچک در واقع چهار صندلی را در اختیار شما قرار می دهد.
حجم این سدان 5 لیتر است. هر دو اتومبیل دارای 2 در یک صندلی عقب تاشو هستند که ظرفیت خودرو را افزایش می دهد. از ویژگی های استاندارد دستگاه پخش کاست و گرمایش پنجره عقب می باشد. سیستم تهویه دستی. فضای صندلی جلو مناسب است ، اما فضای صندلی عقب باریک تر است زیرا فضای موجود در پای جلوی صندلی عقب اندک است.

ورنا
ارزیابی اتومبیل های خیابانی:
فاصله بین محور های این خودرو 244سانتی متر وطول آن 423 سانتی متر است که 20سانتی متر از سدان های جمع و جور هوندا سیویک است. از امکاناتی که می توان به خودرو اضافه کرد ، یک چرخ آلیاژی 2 اینچی ، سیستم تعلیق اسپرت ، بال عقب و چراغ مه است. چراغهای جلو بزرگ ، خطوط آن منجر به خطوط بدنه و طراحی نیمه ماهیچه ای خودرو می شود.
بررسی رانندگی:
بر خلاف خودروهای کوچک هیوندای گذشته ، ورنا بهترین نمونه ماشینهای مدرن است. یکی از نکات برجسته این خودرو ، مصرف سوخت مناسب آن است. مدیریت آن بسیار آسان است. فرمان نرم تر از بسیاری از اتومبیل های جمع و جور است و قابلیت مانور خوب است.
بررسی موتور:
این خودرو مجهز به موتور 4 سیلندر 4 سیلندر با 2 اسب بخار است. یک گیربکس دستی پنج سرعته دستی نیز برای چندین سال دارای جعبه دنده اتوماتیک پنج سرعته اتوماتیک است.

امتیاز ایمنی:
یک کیسه هوا جانبی در این خودرو استاندارد است و ترمز ضد قفل نیز موجود است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی